اخبار داغ

مشاور ارشد دونالد ترامپ:

دولت آمریکا به اجرای توافق هسته‌ای پایبند خواهد بود/ تحریمهای آمریکا علیه ایران همچنان ادامه خواهد داشت

دولت آمریکا به اجرای توافق هسته‌ای پایبند خواهد بود/ تحریمهای آمریکا علیه ایران همچنان ادامه خواهد داشت
مشاور ارشد رئس‌جمهور ارشد آمریکا در اظهاراتی ضمن تأکید بر اینکه تحریمهای آمریکا علیه ایران همچنان اداه خواهد داشت اعلام کرد: آمریکا به اجرای دقیق توافق هسته‌ای با ایران پایبند خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشاور ارشد رئس‌جمهور ارشد آمریکا  اعلام کرد که آمریکا به اجرای دقیق توافق هسته‌ای با ایران پایبند خواهد بود و ایران نیز باید تعهدات خود را اجرا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
«کریستوفر فورد» مدیر ارشد امور سلاحهای کشتار جمعی و منع گسترش تسلیحات هسته‌ای شورای امنیت ملی آمریکا در نشستی در واشنگتن درباره موضع دولت ترامپ درباره برجام اظهار کرد: دولت جدید آمریکا تا زمانی که سیاست جدیدی در خصوص توافق هسته‌ای اتخاذ نکند بر اجرای تعهدات خود در برجام پایبند خواهد بود و از ایران نیز می‌خواهد که به تعهداتش پایبند باشد.
,
 
,
وی همچنین افزود: دولت ترامپ هم‌اکنون در حال بازبینی مفاد توافق هسته‌ای با ایران و دیگر توافق‌های هسته‌ای است که در دولتهای پیشین آمریکا با دیگر کشورها منعقد شده‌است. 
,
 
,
این مقام آمریکایی ضمن تأکید بر اجرای سخت‌گیرانه برجام از سوی ایران مدعی شد که  دولت ترامپ همچنان فشارهای تحریمی علیه ایران را به خاطر توسعه برنامه موشکی و آنچه پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و نقض حقوق بشر خواند ادمه خواهد داد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه