اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پارسیان؛

ثبت نام ۶٨ نفر در شورای شهر و روستای پارسیان/داوطلبان ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند

ثبت نام ۶٨ نفر در شورای شهر و روستای پارسیان/داوطلبان ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پارسیان با توصیه به کاندیدهای پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا گفت: داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا در صورت مشکلات احتمالی در صدد رفع آن برآئیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛جاسمی معاون فرماندار ورئیس ستادپنجمین دوره از انتخابات شورای شهر وروستای شهرستان پارسیان اظهار کرد: تاکنون۶٨ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در شهرستان اعلام آمادگی کردندکه از این تعداد شرکت‌کننده،١٠ نفر برای شورای شهر و ۵٨ نفر مربوط به انتخابات شورای روستا در بخش مرکزی و کوشکنار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

‎رئیس ستاد انتخابات شهرستان پارسیان با توصیه به کاندیدها تصریح کرد:داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی و قطعی سیستم، بتوان آن را رفع نمود.
‎وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا ۶ فروردین ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ ادامه دارد، گفت: شرایط ثبت‌نام به طور کامل به داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا اطلاع‌رسانی شده است.

,
,

جاسمی  خاطرنشان کرد:کاندیدهای پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت و تکمیل فرم پیش ثبت نام در روند ثبت نام خود ودیگر کاندیدها سهولت ایجاد نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه