اخبار داغ

مسوول بهداشت محیط پردیس:

اخطار پلمپ برای نانوایی خاطی صادر شد

اخطار پلمپ برای نانوایی خاطی صادر شد
مسوول بهداشت محیط شهرستان پردیس از صدور یک مورد اخطار پلمپ برای نانوایی که از جوش شیرین در محصول خود استفاده می‌کرد، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  پردیس خبر، شهربانو محمودی در حاشیه بازرسی از اماکن بین راهی شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازدید از اماکن بین راهی توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پردیس خبر،,

وی گفت: این بازدید از برنامه های بهداشت و سلامت نوروزی است که از 21 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

,

مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان پردیس  تاکید کرد: در این مدت حداقل سه مرتبه از اماکن بین راهی با اولویت اماکن حساس بازدید به‌عمل می‌آید.

,

وی توضیح داد: اماکنی مانند نانوایی‌ها، رستوران‌ها و کبابی‌ها در رده‌بندی اماکن حساس قرار می‌گیرند و برای ما دارای اولویت بالاتری هستند.

,

محمودی بیان کرد: با توجه به این‌که شهرستان پردیس در مسیر مواصلاتی شاهراه های هراز و فیروزکوه قرار گرفته و مسافران زیادی از این منطقه عبور می‌کنند، این اماکن دارای جایگاه حساس‌تری هستند.

,

وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب در منطقه حاضر بوده و به بازدید از اماکن می‌پردازند.

,

مسوول بهداشت محیط شهرستان پردیس با اشاره به این‌که بیشتر تخلفات مشاهده شده در این بازدید مربوط به نظافت شخصی افراد بود، خاطر نشان کرد: نظافت یخچال‌ها، محل کار، انبارها و محل نگهداری مواد غذایی نیز رعایت نشده بود و در سوپر مارکت‌ها اجناس فاقد مشخصات بهداشتی فروخته می‌شد که برای آن‌ها اخطار غیر بحرانی صادر می‌شود.

,

وی گفت: مدت زمان اخطار غیر بحرانی با توجه به نواقص موجود از یک تا شصت روز متغیر است.

,

محمودی در ادامه از صدور یک مورد اخطار پلمپ برای نانوایی که از جوش شیرین در محصول خود استفاده می کرد خبر داد.

,

وی افزود: استیکر هایی را در تمام اماکن توزیع کرده و متولیان امر را موظف به نصب آن کرده ایم که در آن تلفن گویای 190 به‌عنوان شماره تماس بهداشت محیط درج شده است.

,

مسوول بهداشت محیط شهرستان پردیس تصریح کرد: هموطنان می توانند هرگونه شکایت بهداشتی را از طریق سامانه 190 اطلاع رسانی کنند و حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به این شکایات رسیدگی می‌شود.

,

وی با بیان این‌که این تلفن تماس به‌صورت 24 ساعته فعال است، ادامه داد: نصب استیکرهای تلفن تماس 190 در تمام اماکن ضروری بوده و در این نظارت بر نصب آن‌ها دقت لازم به‌عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه