اخبار داغ

سرگردانی داوطلبین ثبت نام شورای بخش بم بشت به دلیل قطع شدن اینترنت/ رئیس مخابرات سراوان: مسئول پاسخگویی به شما نیستم

سرگردانی داوطلبین ثبت نام شورای بخش بم بشت به دلیل قطع شدن اینترنت/ رئیس مخابرات سراوان: مسئول پاسخگویی به شما نیستم
به دلیلی قطع شدن اینترنت بخش بم پشت، ثبت نام داوطلبین شورای با مشکل مواجه شد و موجب سرگردانی داوطلبین ثبت نام شورا در این بخش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ در سومین روز از ثبت نام داوطلبین  شورای شهر و روستایی در بخش بم پشت، اینترنت این بخش از هشت صبح امروز تا ساعت ۱۳ بعد از ظهر قطع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون؛,
کریم زایی بخشدار بم پشت در گفت و گو با شستون اذعان داشت: قطع ارتباط اینترنتی بخش بم پشت سراوان در سومین روز از ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستایی موجب معطلی جمعی از داوطلبان در بخشداری این منطقه شده است.
,
 
,
وی قطع شدن فیبر نوری در این بخش را علت قطع شدن اینترنت از ساعت هشت صبح تا ۱۳ عصر عنوان کرد و گفت: احتمال قطع شدن مجدد شبکه اینترنتی در این بخش وجود دارد.
,
یخشدار بم پشت اضافه کرد:  فرم های ثبت نام اولیه در اختیار داوطلبین ثبت نام قرار گرفته است و نام نویسی به صورت دستی انجام شد تا در اسرع وقت به صورت اینترنتی ثبت نام انجام شود.
,
 
,
 
,
پاسخگوی شما نیستم
, پاسخگوی شما نیستم,
 
,
جهت پیگیری این موضوع  در تماسی که خبرنگار پایگاه خبری شستون با احمدی نسب رئیس مخابرات شهرستان سراوان داشت، وی گفت: به صورت عمدی فیبر نوری قطع شده است.
,
 
,
وی در ادامه سوال خبرنگار  شستون که پرسید توسط چه کسانی این امر صورت گرفته است؟ گفت: من مسئول پاسخگویی به شما نیستم، مگر من نیروی انتظامی هستم که در خیابان ها گشت بزنم.
,
رئیس مخابرات شهرستان سراوان در پاسخ به این سوال که نباید زیرساخت های مناسب در زمان ثبت نام داوطلبین مهیا باشد، گفت: من نمی توانم به شما توضیح دهم و فقط پاسخگویی فرماندار هستم و گوشی تلفن را قطع کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه