اخبار داغ

فرماندار خوانسار خبر داد:

ثبت نام 12 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز سوم/ راه حل مسئله اشتغال و تولید استفاده از توان و ظرفیت مردمی است

ثبت نام 12 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز سوم/ راه حل مسئله اشتغال و تولید استفاده از توان و ظرفیت مردمی است
شفعتی گفت: رمز اصلی موفقیت دراجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه نیز باید از ظرفیت و نیروی مردم استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چشمه سار، فرماندار خوانسار در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از ثبت نام 12 نفر تا پایان روز سوم برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوانسار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,


سید حسن شفعتی با بیان جزئیات آمار افراد ثبت نام کننده گفت: تا پایان امروز دوم فروردین ماه و روز سوم ثبت نام هفت نفر برای انتخابات شورای شهر و پنج نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاها به فرمانداری خوانسار مراجعه و ثبت نام کرده اند.

وی ضمن ابراز امیدواری برای افزایش آمار ثبت نام کننده گان در روزهای آتی و برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط افزود: از این تعداد دو نفر از بانوان نیز تا پایان روز سوم با مراجعه به فرمانداری شهرستان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

فرماندار خوانسار در پاسخ به سوالی پیرامون موضوع شعار سال و افق کاری مدیریت اجرایی شهرستان در سال 96 بر اساس این شعار گفت: رمز اصلی موفقیت دراجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و اگر دو مسئله اشتغال و تولید رفع شود دغدغه های رهبر انقلاب نیز در این دو حوزه رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: همان گونه که رهبر انقلاب نیز تاکید کردند هر جایی که مردم وارد میدان شده اند و کار به دست مردم سپرده شده مشکلات نیز حل شده است و در این زمینه نیز باید از ظرفیت و نیروی مردم استفاده شود و مجموعه مدیریت شهرستان نیز درصدد استفاده از همین توان و ظرفیت است.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه