اخبار داغ

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه؛

قروه آماده استقبال از گردشگران نوروزی است

قروه آماده استقبال از گردشگران نوروزی است
مسئول اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه از آمادگی این شهرستان در جهت استقبال از میهمالنان نوروزی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، علی بهنیا مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه با دعوت از کلیه هموطنان جهت مسافرت به کردستان و دیدار از شهر قروه گفت: امسال برای استقبال از مهمانان نوروزی در شهرستان قروه 2هتل با ظرفیت حداکثر 100 نفر، یک مرکز رفاهی ستاد اسکان آموزش و پرورش با 4مدرسه شبانه روزی باظرفیت اسکان 500نفر آماده اسکان گردشگران نوروزی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

بهنیا افزود:  بناهای تاریخی شهرستان از جمله حمام تاریخی قصلان و پل فرهاد آباد بعنوان بخشی از جاذبه های تاریخی و گردشگری آماده  بازدید مهمانان نوروزی می باشد

,

وی افزود: در شهرستان قروه روستاهای هدف گردشگری از جمله تازه آباد اوریه، میهم سفلی و قصلان  و مناطق نمونه گردشگری باباگرگربا جاذبه چشمه درمانی و امامزاده سید جلال الدین(ع)،دریاچه سراب، منطقه زیبایی بدر و پریشان با مناظر طبیعی و چشم نواز، محل مناسبی برای بازدید گردشگران در طول ایام تعطیلات نوروز می باشد 

,

وی اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات نوروز 96، نمایشگاه صنایع دستی توسط بخش خصوصی در روستای ناظم آباد در محل ورودی  شهر قروه دایر خواهد بود. 

,

بهنیا با اشاره به نیاز گردشگران به راهنمایی و اطلاعات لازم برای سفر گفت: اقلام تبلیغی به میزان 20000 نسخه نقشه راهنمایی گردشگری،پیام هایی پیرامون بهداشت در سفر و کتابچه معرفی استان کردستان در اختیار چادرهای مستقر در ورودیهای شهر که توسط جمعیت هلال احمر برپاشده قرار خواهد گرفت.  همچنین4 بنر خوش آمدگویی به مسافرین نوروزی در شهر با همکاری شهرداری قروه برای این ایام نصب خواهد شد.

,

وی در ادامه افزود: مراکز بین راهی شامل:  3واحد واقع در مسیر همدان به سنندج آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشد.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه