اخبار داغ

هدف رییس جمهور از سفر به استان کردستان چیست؟ / آیا هواپیمای رای کردستان مسافری دارد؟

هدف رییس جمهور از سفر به استان کردستان چیست؟ / آیا هواپیمای رای کردستان مسافری دارد؟
دکتر روحانی در حالی به استان کردستان سفر می کند که مردم این دیار همچنان در انتظار تحقق وعده های 4 سال گذشته هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر ، دکتر حسن روحانی رییس جمهور ایران اسلامی در حالی به استان کردستان سفر می کند که کمتر از 2 ماه به انتخابات ریاست جمهوری در دوره دوازدهم باقی مانده است و در طی 4 سال گذشته که دوران تدبیر و امید سپری شد، اساسی ترین مشکلات و معضلات استان کردستان برطرف نشدند و مردم این استان به مطالبات خود از دولت یازدهم نرسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

اینکه رییس جمهور به فکر سفرهای استانی و بازدید از طرح های اقتصادی باشد بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش است اما آیا در استان کردستان طرح و پروژه اقتصادی ای وجود داشته است تا رییس جمهور بخواهد از آن بازدید نماید؟

,

متاسفانه در طی سال های اخیر علی رغم وعده های بسیار در خصوص ایجاد اشتغال در استان کردستان نه تنها شاهد ایجاد اشتغال پایدار و مناسب نبوده ایم بلکه معدود شغل هایی که توسط کارآفرینان در حوزه صنعت و تولید در شهرک های صنعتی استان کردستان و بخصوص در شهرک های صنعتی قروه ایجاد شده بود نیز از بین رفت.

,

در طی 4 سال گذشته متاسفانه شاهد رکود بی سابقه در تمامی ابعاد اقتصادی نه تنها در استان کردستان بلکه در سطح کشور بوده ایم که آسیب های این تدبیر اقتصادی دولتمردان به شهرستان قروه و بخش صنعت این دیار نیز نفوذ کرده است و شاهد بیکاری و ناپایداری اشتغال های موقتی در سطح شهرستان هستیم.

,

وجود کارگران فصلی بیکار شده در سطح شهرستان قروه از یک سو و نیز حضور جوانان تحصیلکرده بیکار در سطح شهرستان از سوی دیگر از جمله معضلاتی هستند که در طی 4 سال ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی از بین نرفته اند و روز به روز بر حجم این معضلات افزوده می شود.

,

نبود کارخانجات مناسب در سطح استان و نیز نبود اشتغال پایدار در این منطقه شرایطی را رقم زده است که جوانان نمی توانند با تکیه بر درآمدی مناسب حتی نسبت به سنت حسنه الهی که ازدواج می باشد اقدام کنند و با بی اعتمادی به آینده توان تصمیم گیری مناسب برای زندگی خود ندارند.

,

این شرایط در حالی در استان کردستان و در شهرستان قروه رخ می دهد که مردم این دیار همچنان باید شاهد شوهای نمایشی و تبلیغاتی دولتمردان باشند و در این میان مسئولین استان باید بدانند که مردم آگاه تر از این هستند که فراموش کنند ذوب آهن کردستان کارگران بیکار شده خود را دست خالی رها کرده است و بسیاری از این افراد به دست فروشی روی آورده اند.

,

حقیقت آنجا تلخ تر می شود که مسئولین ما شهرک های صنعتی تعطیل شده شهرستان را که ظرفیت های بالفعل این منطقه محسوب می شوند فراموش می کنند و با کلنگ زنی یک زمین خالی از احداث شهرک صنعتی شماره 3 سخن می گویند حال آنکه کارگران بیکار شده شهرک های صنعتی دلبران و آونگان چشم به راه تولید دوباره هستند.

,

حالا باید دید دستاورد دکتر روحانی از سفر به استان کردستان آن هم در حالی که تنها 2 ماه به انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری باقی مانده است چیست ؟

,

و آیا این سفر اصلا دستاوردی خواهد داشت؟

,

گفتنی است رییس جمهور حسن روحانی شنبه 5 فروردین ماه به استان کردستان سفر خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه