اخبار داغ

نام نویسی یک هزار و ۶۵ داوطلب در سومین روز ثبت نام انتخابات شوراهای البرز

نام نویسی یک هزار و ۶۵ داوطلب در سومین روز ثبت نام انتخابات شوراهای البرز
در سومین روز از انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز یک هزار و ۶۵ داوطلب ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به تقل از البرز ۲۴ سومین روز از انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز درحالی سپری شد که قریب به ۲۹۴ داوطلب با حضور در مراکز مستقر در فرماندری ها نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

و اما در مجموع مراکز استان البرز درحالی ۲۹۴ نفر در روز سوم ثبت نام کردند که معاون سیاسی استاندار البرز در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع یک هزار و ۶۵ ثبت نامی در سه روز ۶۱۸ نفر با ۵۸ درصد برای شهرها و ۴۴۳ نفر با ۴۲ درصد برای روستاها نام نویسی کردند.

,

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۷ زن با ۱۰ درصد از کل ثبت نامی ها و ۹۵۴ مرد با ۹۰ درصد تا کنون برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند افزود: از مجموع ۶۱۸ داوطلب ثبت نام شده برای شهرها ۵۳۸ نفر مرد با ۸۷ درصدو ۸۰ نفر زن با ۱۳ درصد تشکیل می دهند.

,

معن سیاسی استاندار البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: در روستا ها ۴۱۶ مرد با ۹۴ درصد و ۲۷ زن با ۶ درصد نام خود را برای انتخابات شوراهای روستایی به ثبت رسانده اند.

,

شایان ذکر است تایید صلاحت داوطلبان از تاریخ هفتم فروردین ماه ۹۶ تا ۱۶ فروردین و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت‌ های اجرایی از ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه