اخبار داغ

فرماندار کرج در سومین روز نام نویسی داوطلبان مطرح کرد:

۳۳۴ داوطلب برای انتخابات شورای شهر کرج ثبت نام کردند

۳۳۴ داوطلب برای انتخابات شورای شهر کرج ثبت نام کردند
علی قنبر زمانی: در پایان سومین روز از ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر کرج ۳۳۴ داوطلب نام نویسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ فرماندار کرج در پایان سومین روز از ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، در ستاد انتخابات شهرستان کرج با اشاره به اینکه ۹۲ نفر ثبت نام کردند در جمع خبرنگاران گفت: نسبت به دو روز اول تعداد مراجعه کنندگان در روز سوم کم بود و از داوطلبان محترم خواستاریم ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

علی قنبر زمانی با تاکید بر اینکه امروز سیستم از مرکز با دقایقی کندی همراه بود و ثبت نام کنندگان دقایقی را به انتظار نشستند تا سیستم ارتباط برقرار کند افزود: شهر کرج ۱۳ عضو اصلی و ۸ علی البدل، کمال شهر و محمد شهر و ماهدشت ۷ نفر اصلی و ۵ نفر علی البدل و شهر گرمدره و آسارا ۵ نفر اصلی و ۳ عضو علی البدل دارد.

,

وی اظهار داشت: از ۹۲ ثبت نام کننده در روز سوم،   ۵۸ نفر داوطلب کرج،   ۹ نفر داوطلب ماهدشت، ۴     نفر داوطلب محمدشهر،  ۹نفر داوطلب کمالشهر ، ۱۰نفر داوطلب گرمدره و    ۲نفرداوطلب آسارا بوده اند.

,

فرماندار کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: در سه روز اول، مجموعاً ۳۳۴ نفر در ستاد انتخابات شهرستان کرج برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان کرج نامنویسی کرده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه