اخبار داغ

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بندرعباس؛

ثبت نام 126 نفر از داوطلبان انتخابات شورا روستاهای بخش مرکزی بند عباس در پایان روز سوم

ثبت نام 126 نفر از داوطلبان انتخابات شورا روستاهای بخش مرکزی بند عباس در پایان روز سوم
رئیس هیئت اجرایی انتخابات بندرعباس از ثبت نام قطعی 126 نفر تا پایان روز سوم برای عضویت در شورا روستاهای بخش مرکزی بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابراهیم اسماعیلی بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات روستاهای بخش مرکزی بندرعباس درگفتگو با هرمز گفت : آمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی بندرعباس به ترتیب در روز اول 34 نفر ، روز دوم 36 نفر و در روز سوم 56 نفر که در مجموع سه روز 126 نفر تا پایان روز چهارشنبه فرایند ثبت نام خود را به پایان رسانده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, هرمز ,

وی افزود : از مجموع 126 نفر ثبت نام کننده در پایان روز سوم 4 نفر خانم و 122 نفر آقا می باشند که داوطلبان تا پایان روز 6 فروردین برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مهلت دارند.

,

بخشدار بخش مرکزی بندرعباس با بیان این که پیش بینی می شود قریب به 800 نفر در این دوره از انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی بندرعباس شرکت کنند، تصریح کرد : توصیه می شود با توجه به این که در روز های پایانی ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا ، ازدحام جمعیت زیاد باعث کندی در فرایند ثبت نام از داوطلبین شود کسانی که قصد شرکت در این انتخابات را دارند ثبت نام را را به روزهای پایانی موکول نکنند.

,

یادآور می شود که ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از دوشنبه 30 اسفند آغاز و تا یکشنبه 6 فرودین ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه