اخبار داغ

وقتی شهرداری و شورای شهر اردکان خلاف قانون عمل می کنند+ تصویر

وقتی شهرداری و شورای شهر اردکان خلاف قانون عمل می کنند+ تصویر
خلاف قانون اگر از ناحیه کسانی باشد که مردم را به قانونمداری دعوت می کنند و از پول بیت المال کار غیر قانونی می کنند، بسیار زننده تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اردکان گویا،  خلاف قانون خلاف قانون است کوچک باشد یا بزرگ؛ در مورد کسی باشد که قبولش داریم یا نداریم؛ تعصب داشته باشیم یا  نداشته باشیم. اما این خلاف قانون اگر از ناحیه کسانی باشد که مردم را به قانونمداری دعوت می کنند و از پول بیت المال کار غیر قانونی می کنند، بسیار زننده تر است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اردکان گویا،,

امسال در سالگرد مرحوم حاجیه فطمه خانم خاتمی فرزند آیت الله خاتمی (ره)؛ شهرداری و شورای شهر اردکان در اقدامی به نصب بنر تسلیت خطاب به رئیس دولت اصلاحات همراه با تصویروی روی آورده اند . با توجه به اینکه وی طبق قانون دادستانی و تعیین مصداق شورای عالی امنیت ملی ممنوع التصویر هستند سؤال جدی این است که شهرداری و شورای شهر چه پاسخی در مورد این اقدام خلاف قانون دارند؟ آیا این کار تعقیب قضایی ندارد؟ از مسؤولان امر به ویژه امام جمعه و دادستان محترم خوا ستاریم این عمل غیر قانونی را که با پول بیت المال انجام شده و مباشران و مسببان آن را مورد بازخواست قرار دهند و نتیجه را به مردم اطلاع فرمایند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه