اخبار داغ

در روز سوم ثبت نام عضویت در شورای شهر اهرم:

عضو شورای دوم و سوم شهر اهرم وارد عرصه انتخابات شد

عضو شورای دوم و سوم شهر اهرم وارد عرصه انتخابات شد
در روز سوم ثبت نام عضویت در شوراهای شهر و روستا، عضو دو دوره شورای شهر اهرم نیز با حضور در فرمانداری برای عضویت در شورای شهر اهرم در دوره پنجم ثبت نام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد دشتی دبیر ستاد انتخابات شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: تا پایان روز سوم تعداد  ٧٣ نفر در بخش مرکزی تنگستان جهت عضویت در شوراهای شهرها و روستاهای این شهرستان ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی افزود: در روز سوم جهت عضویت در شوراهای شهرها و روستاها 40 نفر اسم نویسی کردند که از این تعداد 5 نفر زن بودند.

,

, ,

دشتی ادامه داد: در بخش دلوار جهت عضویت در شوراهای شهرها و روستاها 21 نفر ثبت نام کردند و در این بخش هیچ زنی حضور پیدا نکرده است.

,

دبیر ستاد انتخابات شهرستان تنگستان ادامه داد: در روز سوم در حوزه شهری تنگستان اهرم، دلوار و آباد  9 نفر ثبت نام کرده اند.

,

احمد دشتی گفت: در بین کاندیداهای که برای ثبت نام عضویت در شوراهای شهر و روستا حضور یافتند 12 زن در بخش مرکزی ثبت نام کردند.

,

گفتنی است در روز سوم ثبت نام عضویت در شوراهای شهر و روستا، عضو دو دوره شورای شهر اهرم نیز با حضور در فرمانداری برای عضویت در شورای شهر اهرم در دوره پنجم ثبت نام کرد، یکی از کاندیدا از کارکنان فرودگاه بوشهر و یکی دیگر هم دبیر آموزش و پرورش تنگستان این سه نفر در روز سوم برای عضویت در شورای شهر اهرم در فرمانداری حضور پیدا و ثبت نام کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه