اخبار داغ

معاون اجرایی شهرداری بوشهر:

برپایی چادر در پارک ها و ساحل بوشهر ممنوع است

برپایی چادر در پارک ها و ساحل بوشهر ممنوع است
معاون اجرایی شهرداری بوشهر گفت: به منظور حفظ فضای سبز و محیط زیست و همچنین برای جلوگیری از خطرات احتمالی طغیان دریا، مسافران در ساحل و پارک ها اسکان نکنند لذا با توجه به تامین اقامت گاه های مورد نیاز مسافران در بوشهر، برپایی چادر در پارک ها و ساحل بوشهر ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، عبدالرسول رمضانی معاون اجرایی شهرداری در گفتگو با سپاس اظهار کرد: ٣٥٠ تخته چادر و ٧٥ کانکس در کمپ ها وجود دارد و آماده برای خدمات دهی به مسافران نوروزی می باشد.
وی افزود: بر اساس مصوبه شورا مشخص شده است که هزینه قابل پرداخت برای چادر ٣٠ هزار تومان و کانکس ٧٠ هزار تومان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,
,


رمضانی اذعان کرد: با تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل شهرداری، فضای شهر برای مسافران نوروزی و شهروندان آماده شده است و به منظور حفظ فضای سبز و محیط زیست و همچنین برای جلوگیری از خطرات احتمالی طغیان دریا، اکیپ هایی در قسمت ساحلی و پارک ها مستقر شده اند و همچنین با نصب تابلوهای ممنوعیت نصب چادر در ساحل و فضای سبز مسافران را آگاه می کنیم تا در این مناطق اسکان نکنند لذا با توجه به تامین اقامت گاه های مورد نیاز مسافران در بوشهر، برپایی چادر در پارک ها و ساحل بوشهر ممنوع است.

,
,


وی افزود: به جهت آسایش بیشتر مسافران، کمپ ها را در یک نقطه متمرکز کردیم تا مسافران نوروزی به راحتی در یک نقطه از شهر اسکان کنند و دچار سردرگمی در پیدا کردن کمپ نشوند، به همین جهت در نزدیکی محل اسکان مسافران فضایی را ایجاد کردیم که سایر آداب و رسومات در آن گنجانده شود.

, ,
,


رمضانی با اشاره به امکانات تفریحی برای مسافران اظهار کرد: تا ٤ اسفند برنامه جنگ شبانه زیر پرچم میدان تشریفات با طنزها و موسیقی های محلی برای مسافران نوروزی و شهروندان برگذاریم می شود.
وی به دیگر برنامه های نوروزی اشاره کرد و افزود: امسال بوشهر گردی و برای اولین بار هماهنگی برای گشت های دریایی برای مسافران نوروزی انجام شده است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه