اخبار داغ

مدیر امور برق شهرستان زابل؛

طرح تشدید نظارت بر روشنایی معابر و ایمنی پایه چراغ هادر زابل اجرا شد

طرح تشدید نظارت بر روشنایی معابر و ایمنی پایه چراغ هادر زابل اجرا شد
مدیر امور برق شهرستان زابل عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، طرح تشدید نظارت بر روشنایی معابر و ایمنی پایه چراغ ها اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا خلیل عوض زاده ابراز داشت: با توجه به اهمیت روشنایی و همچنین افزایش سفرهای نوروزی در شهرستان زابل به منظور رفاه حال مردم و گردشگران طرح تشدید نظارت بر روشنایی معابر و ایمنی پایه چراغ ها در زابل اجرایی شد.

وی با بیان اینکه، طرح نظارت بر روشنایی معابر و ایمنی پایه چراغ ها از اواخر اسفند سال قبل آغاز و تا اواسط فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت افزود: برنامه سال جاری اداره برق شهرستان خدمات رسانی بهتر در جهت رفاه حال مردم شهرستان زابل می باشد.

رییس اداره برق زابل خاطرنشان کرد: تعویض لامپ های سوخته و جازینی آن ها با لامپ های بهتر، بازدید معابر از محلات قدیمی، تامین و بهبود روشنایی معابر اصلی شهر، بازارها و مکان های دیدنی و گردشگری از جمله اهداف این طرح به شمار می رود.

وی در ادامه گفت: پاکیزگی حباب ها، اصلاح و تعویض دریچه‌های پایه های روشنایی سطح شهر، تشدید نظارت و کنترل روشنایی وسط بلواری، تنظیم دقیق زمان عملکرد ساعت های نجومی و شاخه زنی برای تامین روشنایی بهتر از دیگر اهداف این طرح می باشد.

عوض زاده خاطرنشان کرد: به منظور عملکرد بهتر در طول سال و کاهش میزان خاموشی در طی تابستان به نسبت سال قبل برنامه ریزی های دقیقی انجام شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه