اخبار داغ

امام جمعه بنجار؛

دولتمردان همت مضاعف در مقوله اشتغال و تولید داشته باشند/ مدیریت ناصحیح برخی مسولان عمده دلیل مشکلات موجود

دولتمردان همت مضاعف در مقوله اشتغال و تولید داشته باشند/ مدیریت ناصحیح برخی مسولان عمده دلیل مشکلات موجود
امام جمعه بنجار عنوان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات موجود، مسولان همت مضاعف در مقوله اشتغال و تولید داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا حجه الاسلام والمسلمین محمود پارسا  ابراز داشت: مقام عظمای ولایت با توجه به مقتضیات زمان و ضروریات کشور هر سالی را به یک موضوع اختصاص می دهند بنابراین سال جدید را نیز به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نامگذاری فرموده اند.

وی افزود: علی رغم تاکیدات مکرر حضرت آقا و تلاش مسئولین متاسفانه نه تنها تولید و اشتغال رونق قابل توجهی نداشته بلکه خیلی از کارگاه های تولیدی تعطیل و ورشکسته شدند و متعاقب آن بیکاری کارگران زیادی را دربرداشته است که نمونه آن در منطقه سیستان هم وجود دارد.

حجه الاسلام پارسا تصریح کرد: با توجه به وجود جوانان تحصیلکرده بیکار که هزاران نفر هستند، مقام معظم رهبری در طول سال گذشته چندین بار به مسولان در این رابطه تاکید کردند و حتی فرمودند من از بیکاری یک جوان شرمسارم مسئولین محترم باید همت و تلاش مضاعفی نسبت به مقوله تولید و اشتغال داشته باشند.

امام جمعه بنجار خاطرنشان کرد: مشکل امروز کشور بودجه و پول نیست بلکه معضل و مشکل مدیریت ناصحیح است بنابراین مسولان با اعطای تسهیلات کم بهره می توانند سبب اشتغال هزاران جوان بیکار شوند.

وی با بیان اینکه، مسولان باید مشکلات موجود در امورات اداری و پرداخت وام را تسهیل کنند افزود: مسئولان محترم باید فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را به معنای واقعی کلمه نصب العین خود قرار دهند و به وعده های خود عمل کنند و برای نجات منطقه سیستان از بحران اقتصادی موجود تلاشهای مضاعف کنند تا در پایان عمر مسئولیت و مدیریت خود، شرمنده خدا و مردم عزیز نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه