اخبار داغ

دو جوان سیستانی در پل نهراب غرق شدند/ جستجوها برای یافتن اجساد ادامه دارد

دو جوان سیستانی در پل نهراب غرق شدند/ جستجوها برای یافتن اجساد ادامه دارد
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان زابل عنوان کرد: دو جوان سیستانی به دلیل نا آشنایی با اصول شنا در پل نهراب غرق شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا اصغر قورزهی ابراز داشت: شامگاه چهارشنبه جوانی در حال شنا در پل نهراب دچار مشکل و در پی آن غرق شدگی می شود که در این راستا جوان دیگری برای نجات وی اقدام می کند که او نیز در آب مفقود و غرق می شود.

وی با بیان اینکه، نام خانوادگی این دو جوان سیستانی ۱۹ و ۲۱ ساله میرشکار و نظری است افزود: این دو جوان به همراه خانواده هایشان به منظور بهره برداری از فرصت عید در پل نهراب حضور یافته بودند اما علیرغم توصیه های اکید توسط رسانه ها مبنی بر شنا نکردن در این گونه آب ها، خانواده هایشان را داغدار کردند.

قورزهی ادامه داد: متاسفانه شرایط موجود در آب انهار زابل بسیار گول زننده است به طوری که نوجوانان و جوانان با تصور کم عمق بودن در آن وارد اما به یکباره‌به دلیل حفاری های انجام شده از قبل، گرفتار و دچار غرق شدگی می شوند.

رییس جمعیت هلال احمر زابل خاطرنشان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر زابل به محض اطلاع در محل حاضر شدند اما به دلیل فرا رسیدن شب موفق به یافتن اجساد نشدند بنابراین کار پیدا کردن اجساد متوقف و به صبح روز بعد موکول شد.

قورزهی در پایان گفت: به منظور یافتن اجساد این دو جوان دو اکیپ عملیاتی و پشتیبانی در محل حاضر شدند تا عملیات جستجو با سرعت بیشتری انجام گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه