اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان:

کارگاه برش چوب غیر مجاز با دستور مقام قضایی در رودبارجنوب پلمپ شد

کارگاه برش چوب غیر مجاز با دستور مقام قضایی در رودبارجنوب پلمپ شد
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ازپلمپ شدن یک کارگاه غیرمجاز برش چوب در شهرستان رودبارجنوب با دستور مقام قضایی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما، کارگاه غیر مجاز برش چوب دربخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب با دستور مقامات قضایی پلمپ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,


سرهنگ خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در این رابطه گفت: یک کارگاه برش چوب و تهیه الوار که همزمان با ایام تعطیلات عیدنوروز شروع به فعالیت غیرقانونی در بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب کرده بود با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان و با دستور صریح مقام محترم قضایی پلمپ شده و پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی و قضایی در دست اقدام است.

,
,

 

,

سرهنگ امیرافضلی با تبریک فرا رسیدن سال نو و ایام عیدنوروز افزود: متجاوزان به عرصه های منابع طبیعی بدانند که نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی حتی در ایام تعطیلات هم هوشیار بوده و آماده برخورد قانونی با هرگونه تخریب و تصرف عرصه های ملی هستند.

,

 

,

ضمنا مردم طبیعت دوست و همیار طبیعت شهرستان رودبارجنوب میتوانند با شماره گیری کد ۱۵۰۴ و همچنین شماره های ۰۹۱۳۹۴۰۹۳۲۶ و ۰۹۱۳۹۴۹۶۵۴۱ ( مهندس دارابی و مهندس کریمی ) اخبار مربوط به تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی شامل حریق در مناطق جنگلی و مرتعی، تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چوب و… را اطلاع دهند تا نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی در کمترین زمان ممکن، در برخورد قانونی با متجاوزین اقدام کنند.

,

 

,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه