اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب خبرداد؛

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و دستگیری دو متهم در رودبارجنوب

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و دستگیری دو متهم در رودبارجنوب
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری دو نفر متهم و کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در عملیات روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما ؛سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و دستگیری دو نفر متهم در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مداد مخدر از طریق شهرستان رودبارجنوب به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما ,


وی افزود : ماموران بعد از  انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکز کشور حمل کنند.

,
,


این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شده و با تحت کنترل قرار دادن مسیر های مواصلاتی در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن را متوقف کردند.

,
,


سرهنگ فیروز بخت ضمن اشاره به این مطلب که در این عملیات دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد خاطر نشان ساخت در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب  در پایان ضمن تقدیر از شهروندان در همکاری با پلیس ، از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید،فروش،حمل و نگهداری مواد مخدر  سریعا مراتب را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و همچنین سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه