اخبار داغ

تقاضای جالب رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده از مردم ایران:

سلفی در طبیعت؛ با زباله هایی که جمع کرده ایم + تصاویر

سلفی در طبیعت؛ با زباله هایی که جمع کرده ایم + تصاویر
فصل بهار آغاز رویش جوانه های امید در دل انسان های است که به طبیعت عشق می ورزند و همواره در حفظ و حراست از آن درتلاشند و این عمل انسانی را به عنوان یک وظیفه عمومی قلمداد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار  خبرلنده، با تبریک سال نو و عید باستانی نوروز اظهارکرد: شهرستان لنده از جمله شهرستان های استان است که در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری دارای چشم اندازهای طبیعی و بکری برای گردشگران و مسافران نوروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   خبرلنده,

, ,

وی افزود: این شهرستان به دلیل تنوع آب وهوایی و انبوه مناطق گردشگری و طبیعی به شهرستان هزار جاذبه نیز معروف است.

,

, ,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: شهرستان لنده دارای مناطق زیبای گردشگری زیادی نظیر منطقه موگرمون ،کوه سیاه ،رودخانه مارون ،آبرزگه ،مونه و شیتاب ،چهارراه عالی طیب و قیام می باشد که شما را به دیدن این مناطق زیبا و دیدنی دعوت می کنیم.

,

, ,

وی ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی در سفر های نوروزی تاکیدکرد:لازم است مسافران و گردشگران چندین نکته حفاظتی در خصوص حراست از عرصه های ملی و منابع طبیعی را در ایام سیر و سفر در طبیعت رعایت نمایند.

,

محمدی اظهارکرد: درخت مظهر زیبایی و جنگل نماد زندگی است پس باید از روشن کردن آتش در زیر درختان خودداری نمایید.

,

, ,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: در صورت روشن کردن آتش در طبیعت در هنگام بازگشت از خاموش بودن آن مطمئن شوید و از شکستن شاخ و برگ درختان سبز خودداری نمایید.

,

وی خاطر نشان کرد: سلفی در طبیعت؛ با زباله هایی که جمع کرده ایم، با کیسه خالی به دل طبیعت برویم و با کیسه زباله پر برگردیم، در ایام نوروز، هر کجایی ایران زباله دیدیم، جمع کنیم و پاکی را به دامان طبیعت برگردانیم.

,

, ,

محمدی اظهارکرد:  کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در ایام نوروز دارایی کشیک بوده و نیروهای حفاظتی ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند، در صورت  مشاهده تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، با شماره تلفن 1504 و درلنده به شماره 07432462707 اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه