اخبار داغ

دومین نمایشگاه کنگان در قاب خاطرات برگزار می شود

دومین نمایشگاه کنگان در قاب خاطرات برگزار می شود
سید عبدالرضا حسینی مدیر وبلاگ کنگان فرهنگ گفت:دومین نمایشگاه عکس کنگان در قاب خاطرات از تاریخ 3 فروردین ماه لغایت 9فردین ماه سال 96 در محل فروشگاه ورزشی صداقت به نشانی کنگان خیابان وحدت ، میدان شهید بهشتی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا سید عبدالرضا حسینی  مدیر وبلاگ کنگان فرهنگ در گفت گو با خبرنگار ما گفت:دومین نمایشگاه عکس  کنگان در قاب خاطرات  از تاریخ 3 فروردین ماه  لغایت 9فردین ماه سال 96 در محل فروشگاه ورزشی صداقت به نشانی کنگان خیابان وحدت ، میدان شهید بهشتی برگزار می شود.
این فعال اجتماعی در ادامه تشریح کرد: هدف از برگزاری دومین مرحله از این نمایشگاه در اغاز سال جدید معرفی کنگان از جنبه مردم شناسی و آشنایی نسل جوان با نسل های گذشته تقویت روابط انسانی شهروندان و تقدیر از زحمات نیاکان عنوان کرد.
مدیر نمایشگاه کنگان در قالب خاطرات در ادامه افزود: حدود 600 قطعه عکس خاطره انگیز از افراد و اشخاص مربوط به دهه سابق تهیه و تدوین شده که  به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.
وی اظهار کرد: این اقدام فرهنگی با حمایت شرکت فنی مهندسی زرین کنگان و فروشگاه ورزشی صداقت و برخی اشخاص حقیقی دیگر صورت گرفته است.
حسینی با ابزار تشکر از استقبال گسترده همشهریان در مرحله اول این نمایشگاه  که در سالهای گذشته برگزار شده بار دیگر ضمن دعوت برای حضور و هم پیمانی در آیین بومی ومحلی مراتب قدردانی خود را از همکاری صمیمانه شهروندان اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا,
,
,
,
,

 

,

, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه