اخبار داغ

یادداشت؛

اشتغال جوانان با حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق

اشتغال جوانان با حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق
اگر شهرستان های جنوبی کرمان را در نظر بگیریم با تمام ظرفیت های که در این شهرستان ها در بخش کشاورزی ،دامداری ،صنعت و صنایع دستی وجود دارد اگر از این تولیدات داخلی حمایت شوند اشتغال برای جونان فراهم می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح منوجان امسال هم که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی  سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» نامگذاری شد باید در این راستا  دولت وملت همت کنند تا با حمایت از تولیدات داخلی مشکل بیکاری جوانان رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان,

با حمایت از تولید داخلی علاوه بر دلگرمی و افزایش انگیزه تولید کننده ، توسعه اشتغال جوانان و گردش چرخ کارخانه ها را به دنبالخواهد داشت  و در صورت عدم حمایت از تولید ملی و دلسردی تولید کننده ، افزایش بیکاری و از بین رفتن رونق بازار را شاهد خواهیم بود.

,

اگر شهرستان های جنوبی کرمان را در نظر بگیریم با تمام ظرفیت های  که در این شهرستان ها در بخش کشاورزی ،دامداری ،صنعت و صنایع  دستی وجود دارد اگر از این تولیدات داخلی حمایت  شوند اشتغال  برای جونان فراهم  می شود ودیگر شاهد بیکاری نخواهیم بود.

,

با توجه به اینکه شغل بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان های جنوبی کشاورزی است  باید از این بخش  حمایت شود  تا کشاورزان به کار خود دلگرم شوندولی متاسفانه  درست در زمان  برداشت محصول  ،همان محصولات را وارد کشور میکنند که باعث میشود کشاورزان ضرر کنند.

,

رهبر معظم انقلاب تاکنون بارها درباره اهمیت خرید کالای ایرانی تاکید کرده‌اند: مصرف (کالای) داخلی، تولید داخلی را افزایش می‌دهد؛ تولید داخلی که افزایش پیدا کرد بیکاری برطرف می‌شود؛ تولید که رونق بگیرد، یعنی تورم کم بشود، گرانی کم بشود، اشتغال افزایش پیدا کند؛ اینها همه به هم متصل است؛ یک سر این قضیه دست ما مردم است، که مصرف خودمان را چگونه انتخاب کنیم.

,

در نتیجه مسئولان دولتی نیز باید تمام سعی خود را برای حمایت از تولیدات داخلی انجام دهند که جلوگیری از ورود کالای قاچاق از جمله این اقدامات هستند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم با فرهنگ سازی در راستای استفاده مردم از کالاهای تولیدی داخلی، از تولید کننده ها حمایت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه