اخبار داغ

تا روز سوم؛

1035 داوطلب در انتخابات شوراها در کهگیلویه وبویراحمد نام نویسی کردند

1035 داوطلب در انتخابات شوراها در کهگیلویه وبویراحمد نام نویسی کردند
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که یکهزار و 35 نفر داوطلب تاکنون و تا سومین روز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  فتاح محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: 712 نفر از این تعداد داوطلب مربوط به مناطق روستایی و 323 نفر نیز مربوط به مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: از مجموع 712 داوطلب روستاهای کهگیلویه و بویراحمد 673 نفر مرد و 39 نفر زن بوده و از 323 داوطلب مناطق شهری این استان نیز 298 نفر مرد و 25 نفر زن هستند.

,

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون 64 داوطلب خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

,

محمدی عنوان کرد: نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 6 فروردین سال 1396 نیز ادامه دارد.

,

وی ابراز داشت: با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید کاندیداها نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس 10+ استان اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

,

محمدی گفت: فرمانداران شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده با حضور در محل کار به روند انجام امور مربوط به نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرعت بخشند.

,

وی اظهار داشت: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی 2 انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

,

محمدی افزود: در 2 انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.

,

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه