اخبار داغ

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر طارم:

معدوم شدن ۲۷۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان طارم

معدوم شدن ۲۷۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان طارم
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم گفت: از آغاز اسفندماه تاکنون ۲۷۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد کشف و معدوم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجفی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، ضمن تبریک سال جدید خدمت ملت ایران اظهار داشت: تعداد بازرسی‎های هدفگذاری شده در بخش مراکز خدمات‎رسان شهرستان طارم ۱۸۰ فقره بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح نظارتی تاکنون ۲۴۸ فقره بازرسی از مراکز خدمات‎رسان شهرستان طارم صورت گرفته است، تصریح کرد: بازدید از ۱۰ امکنه بین راهی در شهرستان پیش‎بینی شده بود که ۲۱ مورد بازرسی به عمل آمده است.

,

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم افزود: ۲۷۱ کیلوگرم از مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط کمیته بهداشت و حفاظت محیط ستاد خدمات سفر شهرستان کشف و معدوم شده است.

,

وی با اشاره به هدفگذاری ۸۳ بازدید از سامانه‎های آب‏رسانی در شهرستان، افزود: در مجموع ۹۰ فقره بازرسی در این راستا صورت گرفته است.

,

نجفی با بیان اینکه تاکنون ۷۳ مورد آزمایش در راستای صدور کارت بهداشت ویژه متصدیان مراکز خدمات رسان در سطح شهرستان طارم انجام گرفته است افزود: ۴۶۸ مورد بازرسی و نظارت از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی شهرستان انجام شده است.

,

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم به انجام ۱۰۸ مورد نمونه‎برداری مواد غذایی سنتی و صنعتی در شهرستان طارم، یادآور شد: ۶۸ مورد نمونه‎برداری هم از آب آشامیدنی نقاط مختلف صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه