اخبار داغ

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

برخورد شعار گونه با راهبردهای مقام معظم رهبری فایده ای ندارد/مسئولین به جای تمرکز بر مسائل حاشیه ای به فکر مردم باشند

برخورد شعار گونه با راهبردهای مقام معظم رهبری فایده ای ندارد/مسئولین به جای تمرکز بر مسائل حاشیه ای به فکر مردم باشند
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شعار سال به این معنا نیست که این موضوع فقط در همان سال باید مورد توجه قرار گیرد بلکه یک راهبرد عملیاتی دائمی برای ادامه مسیر کشور است اما متاسفانه برخی با این بحث به صورت شعار گونه برخورد کرده و نسبت به این موضوع نگاه عملیاتی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله پژمان فر در گفت و گو با  بوتیا نیوز شعار تعیین شده توسط مقام معظم رهبری برای سال 96 را هوشمندانه دانست و گفت: مقام معظم رهبری با توجه به شناخت دقیق و وسیعی که نسبت به فرصت ها و تهدیدهای جمهوری اسلامی ایران دارند هر سال شعاری را به عنوان یک راهبرد عملیاتی برای آن سال به غیر از هدایت هایی را که در طول سال ارائه می دهند بیان می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: شعار سال به این معنا نیست که این موضوع فقط در همان سال باید مورد توجه قرار گیرد بلکه یک راهبرد عملیاتی دائمی برای ادامه مسیر کشور است اما متاسفانه برخی با این بحث به صورت شعار گونه برخورد کرده و نسبت به این موضوع نگاه عملیاتی ندارند.

,

پژمان فر در ادامه خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه مقام معظم رهبری سه سال پیاپی بر مسئله اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راهکار کشور برای برون رفت از مشکلات کشور مطرح می کنند متاسفانه در سال 94 اقدام مناسبی صورت نگرفت و در سال 95 هم آن چیزی که اتفاق افتاد فقط یک ستاد تشکیل و  به برگزاری چند جلسه کفایت شد و یک سری تصمیمات با تاخیر گرفته شد ولی دولت ورود حداقلی به مسئله اقتصاد مقاومتی داشت.

,

وی تصریح کرد: ایجاد یک فرصت برای برون رفت کشور احتیاج به یک برنامه ریزی دقیق و تمرکز بالای دستگاه های مختلف از جمله مجلس و دولت داشت که متاسفانه تا به حال محقق نشده است.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال 96 موضوع تولید و اشتغال که بزرگترین چالش در عرصه اقتصاد کشور است را مطرح فرمودند که امیدواریم مسئولین، امسال از این همه تمرکز بر مسائل دیگر و لاک خود بیرون بیایند و به سمت راهکاری برای برون رفت از همه مشکلات کشور اعم از داخلی و خارجی تمرکز کنند.

,

پژمان فر اقتصاد، تولید و اشتغال را مهم ترین بحث های کشور مطرح کرد و افزود: امیدواریم دولت با ورود به این مرحله و با توجه به چند ماهی که بیشتر از عمر آن باقی مانده است بتوانند نشان دهند که دولتشان توانستند پیام رهبری را دریافت کنند و همراه با مردم راه نجات را در تبعیت از فرمایشات رهبری داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه