اخبار داغ

نامه علی السرای رئیس سازمان بین المللی مبارزه با تروریسم به پسرک آل سعود محمد بن سلمان

نامه علی السرای رئیس سازمان بین المللی مبارزه با تروریسم به پسرک آل سعود محمد بن سلمان
علی السرای رئیس سازمان بین المللی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی مذهبی طی نامه یبه محمدسلمان ولیعهد عربستان نوشت: پسرک آل سعود محمد بن سلمان تروریسم جهانی ساخته رژیم تکفیری توست و نه ایران آنطور که ادعا کرده و تبلیغ می کنید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،علی السرای رئیس سازمان بین المللی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی مذهبی طی نامه به محمدسلمان ولیعهد عربستان نوشت: پسرک آل سعود محمد بن سلمان تروریسم جهانی ساخته رژیم تکفیری تو است و نه ایران آنطور که ادعا کرده و تبلیغ می کنید.
 ای ترویستی که دستت به خون بیگاناهان آلوده است، بدان؛ که گفته های تو همانند گفتار فاحشه ی ترسویی است که به حرفه ی خود افتخار کرده و با کمال پررویی ادعای قهرمانی و شجاعت می کند.
 ای به خاک ذلت نشسته چگونگی نشست را در مقابل اربابت ترامپ و وزیر دفاعش و تهمت زدنت به را دیدم و شنیدم تو ایران را متهم به تروریست پروری کرده و آنها را علیه آن کشور تحریک می کنی!
 واقعاً این الفاظ مسخره خنده دار که خود و رژیم سفاک و تروریستی ات که همه تروریست های جهان را تغذیه ی مالی می کند تا هیچ ملتی در امان نماند خودتان شایسته آن هستید. راستی چه کسی حرفهای بیهوده و آلوده به مواد مخدر کپتاگون تو را باور می کند در حالیکه رژیم تان به عنوان تروریسم جهانی شناخته می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,
,
,
,


سیاستمدار کوچولو ؛تاریخ همه گاوچرانان حکمران کاخ سفید را ورق زده ام هیچکدام بر ترامپ در دوشیدن گاو برتری نداشتند ترامپ را وادار کرده اند تا همه گاوها( حکام عرب خلیج فارس) را تا آخرین قطره نفت بدوشد که رژیم تروریستی عربستان دراولویت است واینگونه همه ی شمارا به دوران ماقبل صنعت برمی گرداند.
ای کوتوله؛ تو در بازی با ملیون ها دلارنفتی بدنبال خرید تحسین و رفع کردن اشتاهات و تطهیر خود و بازار یابی مزودوران و سربازگیری علیه جمهوری اسلامی ایران راه افتاده ای و ضد آن کشور تبلیغ می کنی که ایران منبع تروریست پروری است تو خوب میدانی که با این اقدامات نمی توانی روی خورشید را بپوشانی.

,
,
,


این تو هستی؛ که با خرید فتوای تکفیر و اعزام تروریست به قتل و کشتار مردم عراق،سوریه بحرین،یمن و نیجیریه مشغولی و بدنبال ائتلاف شیطانی با صیونیست ها و آمریکایی ها هستی و کیست که نداند این شبکه های توریستی از رحم شیطانی شما با عناوینی چون طالبان ، القاعده ، النصره ،داعش،بوکو حرام ولیست دامنه دار ادامه ی آن خارج شده اند ؟

,
,


 به جان خودم سوگند همین وزیر دفاع آمریکا و صهیونیستها پشت مصیبت های وارده برجهان ایستاده اند و تنها فرق میان شما و آنها  این است که از شما بعنوان ابزاری کم ارزش در یاداشت ها و برنامه های تروریستی شان و پول شما استفاده می کنند و شما در این پروژه حکم نوکر آنها را بازی می کنید و پس از این از شر نقش شما در منطقه رها خواهند شد.

,
,


بیاد دارید که هم اینها "قانون جاستا" را ضد شما بتصویب رساندند .قانونی که ثابت می کرد در حوادث  ١١ سپتامبر و غیره دست داشته اید . تلاش مذبوحانه ی تو برای خلط کردن برگه ها هیچ نتیجه نی خواهد داشت کما اینکه از نابودی خودتان با هر هزینه ی نمی توانید جلوگیری کنید چون این نتیجه ی است که جهان آن را دریافته است و ایران اسلامی همچنان مانند گذشته بعنوان عمق استراتژیک جهان اسلام خواهدماند و همانطور که اکنون محور و بازوی  قدرتمند همه نیروهای آزادیبخش، آزاده وشرافتمند در جهان است .... والله اکبر

,
,

 

,

عبدالمجید اورا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه