اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

یک هزار و ۴۱۴نفر ثبت نامی در پایان روز سوم نام نویسی داوطلبان شوراها

یک هزار و ۴۱۴نفر ثبت نامی در پایان روز سوم نام نویسی داوطلبان شوراها
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: آخرین آمار ثبت نامی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان تا پایان نام نویسی روز سوم هزار و ۴۱۴نفر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک،حبیب اله خجسته پور؛ رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: آخرین آمار  ثبت نامی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان تا پایان نام نویسی روز سوم هزار و ۴۱۴نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی با بیان این که از این تعداد در حوزه شهری 446نفر و در حوزه روستایی نیز 968نفر بوده است،گفت: تعداد داوطلب زن 100نفر و تعداد داوطلب مرد هزار و314 نفر بوده است. 

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت : 142نفر از داوطلبان ثبت نامی سابقه نمایندگی شورای شهر و روستا را داشته اند.

,

اسد عبدالهی؛ فرماندار خرم آباد در رابطه با آمار ثبت نامی های این شهرستان اظهار داشت: در سومین روز از نام نویسی از کاندیداهای پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر خرم آباد و شهرهای تابعه در مجموع 16 نفر با حضور در ستاد ثبت نام فرمانداری خرم آباد و تحویل مدارک لازمه موفق به ثبت نهایی شدند.

,

وی افزود: تعداد داوطلبان خرم آباد 10 نفر، زاعه چهار نفر، سپیددشت و بیرانشهر  هرکدام یک نفر است.

,

عبدالهی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری در پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر خرم آباد و شهرهای تابعه را دارند، در هنگام ثبت نام علاوه بر ارایه مدارک اعلام شده، می بایست مشخصات کامل بستگان درجه یک را نیز ارائه کنند.

,

به گزارش خبرافلاک،ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند 95 آغاز و تا 6 فروردین 96 ادامه دارد.

, خبرافلاک,

انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران  ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه