اخبار داغ

امداد رسانی در ۴۰ حادثه توسط جمعیت هلال احمر لرستان

امداد رسانی در ۴۰ حادثه توسط جمعیت هلال احمر لرستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در ۴۰ حادثه به آسیب دیدگان امداد رسانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک صارم رضایی؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در جمع خبرنگاران  گفت: جمعیت هلال احمر لرستان در ایام تعطیلات نوروزی تعداد ۲۶ پایگاه ثابت، سیار و موقت در محورهای مواصلاتی لرستان تدارک دیده است.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی بیان کرد: در این بیست و شش پایگاه تعداد ۵۰ دستگاه آمبولانس و خودروی ست نجات مستقر شده است.  

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ نفر روز امدادگر، نجاتگر و پرسنل به همراه تیم های واکنش سریع برادران و توانا (خواهران) آمادگی کامل دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان بشتابند.  

,

رضایی تصریح کرد: یک فروند بالگرد امدادی  mi17 جمعیت هلال احمر لرستان با کادر پروازی مجرب در فرودگاه خرم‌آباد مستقر است تا در صورت نیاز به پرواز درآید.   

,

وی افزود: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به ۳۲۶ آسیب دیده کمک رسانی شده است که از این تعداد ۱۶ نفر به مراکز درمانی استان انتقال یافتند.   

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آمادگی سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان نیز خبر داد و بیان داشت: این سامانه آماده است در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات و اعلام حوادث باشد و از مسافران و مردم استان انتظار داریم که در صورت بروز هرگونه حادثه بلافاصله با این مرکز تماس بگیرند و از خدمات مطلوب جمعیت هلال احمر لرستان استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه