اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب:

ساماندهی یگان های انتظامی راهی برای کاهش ترافیک و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان کرمان

ساماندهی یگان های انتظامی راهی برای کاهش ترافیک و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب هدف از اجرای حفاظ نیوجرسی را راهی برای کاهش ترافیک در محور رودبار_کهنوج عنوان کرد وگفت: حساسیت بالای منطقه و لزوم ساماندهی این نقطه برای جلوگیری از ورود مواد مخدر و سایر جرائم مهم به استان کرمان و در نهایت به مرکز کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما افزایش ایمنی راهها در کاهش تصادفات را مهم دانست و گفت: برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راهها در ایام تعطیلات نوروز محدوده پاسگاه بهادر آباد با88نیوجرسی4متری ساماندهی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

 

,

وی هدف از اجرای حفاظ نیوجرسی مفصلی را  راهی برای کاهش ترافیک در محور رودبار_کهنوج عنوان کرد وگفت: حساسیت بالای منطقه و لزوم ساماندهی این نقطه برای جلوگیری از ورود مواد مخدر و سایر جرائم مهم  به استان کرمان و در نهایت به مرکز کشور است..

,

 

,

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: باتوجه به طغیان رودخانه هلیل رود  محور بهادر آباد یکی از پرتردد ترین جادهها و نقطه تلاقی سه استان کرمان،سیستان وبلوچستان و هرمزگان است ساماندهی این نقطه باعث کاهش ترافیک است.

,

 

,

وی افزود: مزیت استفاده از گاردبلوک‌ها با نام نیوجرسی، جلوگیری از انحراف خودروها در هنگام تصادف و برخورد با گاردبلوک است که ایمنی جاده‌ها را افزایش می‌دهد.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار اظهار داشت: ساماندهی نقاط پرتصادف و نصب علائم اخطاری و انتظامی ازجمله اقدامات جاده ای در ایام نوروز است.

,

 

,

نیوجرسی قالب مانع بتنی است که برای هدایت و در مسیرقرار دادن وسیله نقلیه به صورت قطعات بتنی پیش ساخته قابل اتصال به هم ساخته می شود که هنگام برخورد کناره ای خودرو به دلیل زاویه کم لبه های آن به عنوان هدایتگر برگردان عمل می کند.

,

 

,

از این وسیله به عنوان محافظ عابران پیاده، محافظت از کارگران طرح های عمرانی در مقابل خودروها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی همچنین سیل بند، جلوگیری از انتشار آتش در جنگلها، هدایتگر رودخانه و چند خطه کردن جاده ها نیز استفاده می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه