اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز خبر داد:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ بارش برف در ارتفاعات، رانندگان تجهیزات سفر داشته باشند/ افزایش ۱۲/۶ درصدی سفرهای نوروزی در البرز

ترافیک سنگین در محور چالوس/ بارش برف در ارتفاعات، رانندگان تجهیزات سفر داشته باشند/ افزایش ۱۲/۶ درصدی سفرهای نوروزی در البرز
سرهنگ رضا گودرزی: از ۲۵ اسفند ۹۵ و آغاز طرح ترافیک نوروزی تا یکم فروردین ۹۶ قریب به ۱۲/۶ درصد به نسبت مدت مشابه آن در سال گذشته سفر در البرز افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ رئیس پلیس راه البرز درباره آخرین وضعیت راه های استان در روز پنج شنبه ۳ فروردین به خبرنگار ما گفت: در سطح حوزه استان البرز با بارش باران و در ارتفاعات به صورت برف پراکنده مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

سرهنگ رضا گودرزی افزود: در ابتدای چاده چالوس ترافیک روان، آدران ترافیک نیمه سنگین و انتهای این حوزه به سمت سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ و کندوان ترافیک سنگین است.

,

وی اظهار داشت: آزاد راه تهران – کرج و کرج – چالوس ترافیک روان است و با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر اینکه از ظهر امروز تا فردا یک شنبه بارندگی ادامه دارد و امشب و فردا به صورت بارش برف در ارتفاعات خواهد بود از رانندگانی که مسیر جاده چالوس را برای سفر انتخاب می کنند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

,

سرهنگ رضا گودرزی تصریح کرد: مسافران نوروزی تجهیزات گرمایشی خودرو خود را کنترل کنند و جیره خشک و پتو در مسیر چالوس به همراه داشته باشند تا در صورت انسداد مسیر و یا سقوط بهمن بتوانند از خود مراقبت کنند.

,

رئیس پلیس راه البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: از ۲۵ اسفند ۹۵ و آغاز طرح ترافیک نوروزی منهای ۳۰ اسفند که سال کبیسه بود تا یکم فروردین ۹۶ قریب به ۱۲/۶ درصد  به نسبت مدت مشابه آن در سال گذشته سفر در البرز افزایش یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه