اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی

فعالیت ۱۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

فعالیت ۱۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از فعالیت ۱۶اکیپ راهداری همزمان با ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اروم‌نیوز، نوروز از راه رسید و سفرهای نوروزی شروع شد اما در این میان حمل و نقل جاده ای بیشترین سهم از این سفرها را برعهده دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی  با تشریح فعالیت های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ایام نوروز اظهار داشت: نظارت بر ایمنی ناوگان های حمل و نقل از تاریخ ۲۵اسفند ماه باهمکاری پلیس راه و پایانه های مسافری اغاز و در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

,

علی اکبری با اشاره به خدمات قابل ارائه این اداره کل در ایام نوروز اظهار داست: در این ایام مجموعا ۳۴۰۰ دستگاه ناوگان عمومی، ۶۹۲ اتوبوس، ۱۰۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۶۹۰ دستگاه سواری در امر جابجایی مسافر حضور فعال خواهند داشت.

,

وی افزود:امسال در طرح نوروز ۱۶ اکیپ راهداری در کل استان برای خدمات رسانی به مسافران اماده فعالیت هستند.

,

  اکبری گفت:در سفرهای نوروزی امسال قیمت بیلیط اتوبوس های بین شهری افزایش نخواهند یافت.

,

وی از وجود ۱۴ راهدارخانه مرکزی، ۲۰ راهدارخانه ثابت و ۲۳ راهدارخانه سیار در راههای ارتباطی استان اذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: این راهدارخانه ها در ۶۷ نقطه استان تردد در جاده‌ها را ایمن‌سازی می کنند.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در بخش راهداری هم اکنون بیش از ۴۰۰دستگاه ماشین الات راهداری سبک و سنگین اماده خدمات رسانی می باشند افزود:خط کشی محورهای ارتباطی استان از دو هفته پیش شروع شده و بیش از هزارکیلومتر خط در محورهای اصلی و فرعی استان زده شده است.

,

وی با اشاره به دیگر خدمات این اداره کل در راستای ایمن سازی جاده های استان خاطر نشان کرد:مرمت گاردیل های آسیب دیده,رفع نقص چراغ های چشمک زن, لکه گیری و چاله پرکنی محورهای ارتباطی از مهمترین این اقدامت برای مهیا کردن زمینه های سفر مطمن و بی خطر برای شهروندان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه