اخبار داغ

روبان بری پروژه ها اسباب تبلیغات دستان خالی دولت تدبیر در کردستان

روبان بری پروژه ها اسباب تبلیغات دستان خالی دولت تدبیر در کردستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُرددانش؛ دولتی‌ها این روزها در تکاپوی جلب محبوبیت و اعتماد از دست رفته خود در میان مردم کردستان هستند و در این مسیر به هر دری می‌زنند تا بتوانند انتخابات سال 96 را به نفع روحانی و تیمش به اتمام برسانند به همبن منظور این روزها، دولتمردان کردستان خبر سفر مجدد رییس جمهور در 5 فروردین را براى افتتاح پتروشیمى و تونل انقلاب به مردم استان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

شاید دولتمردان کردستان از یاد برده اند که پایه گذارى و مطالعات پروژه مذکور به دولت هشتم و مجلس ششم بر مى گردد, طرحی که سال 83  وارد مرحله اجرا شد و طبق برنامه زمان بندى شده مى بایست در سال ٨٦ به بهربردارى می رسید اما با یک دهه تاخیر و پشت سر گذاشتن عمر چهارمین دولت با صرف میلیاردها تومان هزینه هاى مازاد براى نوار برى این طرح, مطمئنا ارزش سفر مجدد و پرخرج رییس جمهور را ندارد البته شاید این طرح هم اسباب تبلیغاتى دستان خالى دولت تدبیر در کردستان باشد.

,

 

,

 

,

البته فکر نمی کنیم که افتتاح طرح پتروشیمى کردستان که هنوز مراحل تکاملى آن به پایان نرسیده است در سطح روبان بری "عالیجناب دکتر روحانى " باشد.

,

 

,

 

,

یکی دیگر از طرح هایی که قرار است جناب روحانی روبان آن را پاره کند تونل خیابان انقلاب سنندج است, طرحی که در سال 91 توسط "علیرضا شهبازی" استاندار وقت کُردستان در راستای تلاش برای جبران عقب ماندگی های شهر کلید خورد, پروژه ای که بنا به اعلام شهردار اسبق سنندج قرار بود شهریور ماه سال 92 به بهره برداری برسد اما تا امروز یعنی فروردین 96 به طول انجامید تا روز شنبه به دستان مبارک رییس جمهور وقت افتتاح شود.

,

 

,

 

,

اما آیا افتتاح زیر گذر معمولى خیابان انقلاب سنندج  با 251 متر طول که مشابه آن هر روز در نواحى مختلف شهرهای کشور راه اندازى مى شود در سطح شهردار همان ناحیه است یا جناب رییس جمهور؟

,

 

,

 

,

پیشنهاد مى کنیم، جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانى از روبان بری طرح پتروشیمی کردستان صرف نظر کرده  و از قدم رنجه کردن به کردستان امتناع، روز پنجم فروردین در دفتر کارشان در نهاد ریاست جمهورى مستقر به امورات مهمتر کشور بپردازند و هزینه سفرهای پی در پی و کم حاصل دولتمردان خود را بر بنیه ضعیف مالی کردستان تحمیل نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه