اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان:

رعایت اصول اخلاقی در انتخابات از نکات بسیار مهم برای حماسه‌سازی است/ سخنان رهبر انقلاب الگوی خوبی برای مسئولان است

رعایت اصول اخلاقی در انتخابات از نکات بسیار مهم برای حماسه‌سازی است/ سخنان رهبر انقلاب الگوی خوبی برای مسئولان است
رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان گفت: با رعایت اصول اخلاقی توسط کاندیداها و شهروندان و حفظ مرّ قانون، شاهد حماسه سیاسی پرشکوه و انتخاباتی پرنشاط و دشمن شکن با حضور حداکثری و پرشور مردم خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از بهارستانه، میثم بابایی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مطالبه مقام معظم رهبری و مردم از مسئولان، تمرکز در اقتصاد مقاومتی است، و تحقق این امر در گرو اقدام و عمل برای برنامه ریزی مناسب صورت می پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با تبریک سال نو و فرارسیدن بهار پرطروات به شهروندان بهارستانی، ضمن آرزوی سالی پربرکت همراه با رفاه، عزت، امنیت و خوشی برای خانواده ها ایرانی و مسلمانان جهان گفت: باید از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها برای اجرای اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در رفع مشکلات معیشتی با افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کنیم.

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان با اشاره به نام گذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» تصریح کرد: با ایجاد همدلی و تعامل هر چه بیشتر در بین مسئولین، نخبگان، صاحب نظران و عموم مردم به ویژه برنامه ریزی و هماهنگی بین نهادهای مدیریتی شهری و استفاده از تجارب و مهارت های صاحبان صنایع، کارگران و متخصصان با اتکاء به اقتصاد دانش بنیان شاهد شکوفایی اقتصادی، ایجاد خودکفایی و آبادانی هر چه بیشتر جامعه باشیم.

,

وی با تاکید بر نصب العین قرار دادن منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) بیان داشت: در سال نو باید به بهبود و تقویت همت انقلابی و جوانانه، اقدام عملی برای اقتصاد مقاومتی، رشد درون زا، اعتماد به توان و استعداد سرمایه جوانان برای افزایش هر چه بیشتر تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار توجه داشت.

,

بابایی در پایان باتوجه به نزدیک بودن دو انتخابات مهم، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها افزود: با رعایت اصول اخلاقی توسط کاندیداها و شهروندان و حفظ مرّ قانون، شاهد حماسه سیاسی پرشکوه و انتخاباتی پرنشاط و دشمن شکن با حضور حداکثری و پرشور مردم خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه