اخبار داغ

قدیری ابیانه:

پیروزی اصولگرایان در انتخابات به نفع کشور است/ رای آوردن مجدد روحانی باعث فروپاشی اقتصاد کشور می‌شود

پیروزی اصولگرایان در انتخابات به نفع کشور است/ رای آوردن مجدد روحانی باعث فروپاشی اقتصاد کشور می‌شود
مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با تاکید بر اینکه پیروزی اصولگرایان در انتخابات به نفع کشور است گفت: رای آوردن مجدد روحانی باعث فروپاشی اقتصاد کشور می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با دانشجوخبر در ارتباط با وضعیت کنونی کشور اظهار داشت: دولت در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و این مبلغ معادل با بیش از ده سال درآمد نفت کشور است. از حالا به بعد نیز به خاطر انتخابات در حال هزینه‌کردن مبلغ‌های اضافی است تا بتواند رای جمع کند و این قابل هضم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوخبر,

وی افزود: ایران در ۸ سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد بیشترین درآمد نفتی در تاریخ انقلاب را داشت و در سال ۹۱ نیز این رقم به بالاترین میزان خود رسید.

,

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام تاکید کرد: ما باید وضع کنونی را خوب بشناسیم و بدانیم که اگر دولت معصوم هم بیاید، بدون همکاری مردم به جایی نمی‌رسد. ما نیز باید به وظیفه خودمان در ابعاد مختلف درست و صحیح عمل کنیم.

,

قدیری ابیانه انتخابات را یکی از حساس‌ترین آزمایش‌های ملت دانست و یادآور شد: یکی از زمان‌هایی که باید مراقب باشیم، بحث انتخابات است. ما نباید فریب فریب‌کاران را بخوریم چرا که وعده‌های زیاد و بی‌جایی در انتخابات داده می‌شود. هر کس وعده‌ای داد از او بپرسیم که پولش را از کجا آورده‌ای؟ وضعیت اقتصادی کشور را خطرناک می‌دانم و معتقدم که اگر دوباره روحانی رای بیاورد، اقتصاد کشور دچار فروپاشی می‌شود.

,

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: مسئولان ما نباید از دشمن بترسند و باید در برابر آن بایستند. اگر چنین دولتی داشته باشیم و مردم هم به وظیفه خودشان عمل کنند، وضع اقتصادی کشور به سرعت پیشرفت می‌کند. امیدوارم که بتوانیم با انتخاب درست و آگاهانه، کشور را از این شرایط ناگوار نجات دهیم.

,

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام در ارتباط با وضعیت جبهه اصولگرایان عنوان کرد: اگر رئیسی نامزد شود، تمام مردم و نیروهای انقلابی از ایشان حمایت می‌کنند که البته ایشان قبول نکردند تا در انتخابات شرکت کنند.

,

قدیری ابیانه در پایان خبر از حضورش در انتخابات سال جاری داد و خاطرنشان کرد: اصولگرایان نیز هنوز به وحدت قطعی نرسیده‌اند. بنده هم در انتخابات شرکت می‌کنم. تا آخرین لحظه از اصولگرایان حمایت می‌کنم چرا که پیروزی اصولگرایان به نفع کشور و جهان اسلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه