اخبار داغ

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان کرمان:

هشدار به همشهریان و مسافران نوروزی؛شدت بارندگی با ورود سامانه جدید بارشی از عصر جمعه

هشدار به همشهریان و مسافران نوروزی؛شدت بارندگی با ورود سامانه جدید بارشی از عصر جمعه
رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان کرمان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از عصر جمعه به استان شدت این بارندگی را بیشتر از بارش روزهای پایان سال عنوان کرد و گفت: مردم از قرار گرفتن در حاشیه و مسیر رودخانه ها خودداری نموده و در گردشهای نوروزی از مسیر سیلابها فاصله بگیرند و مدیران نیز باید آمادگی لازم برای مدیریت این فضا را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان که با دستور کار آمادگی برای بارشهای پایان هفته تشکیل شد با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از عصر جمعه به استان شدت این بارندگی را بیشتر از بارشهای روزهای پایان سال عنوان کرد و افزود : آنچه باعث تشکیل این جلسه شد لزوم پیش آگاهی و پیش بینی تدابیر لازم برای مواجهه با مشکلات احتمالی بود لذا مدیران باید آمادگی لازم برای مدیریت این فضا را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان؛,

وی با بیان اینکه در پایان سال 95 و روز ابتدای سال جدید بارشهای خوبی را شاهد بودیم گفت : آغازین ساعات سال جدید شاهد نزول رحمت الهی بودیم و امیدواریم این بشارت دهنده ی سالی پربرکت و پرآب برای استان و کشور باشد لکن مدیران باید به گونه ای تمهیدات لازم را فراهم کنند که مشکلی برای مردم و گردشگران پیش نیاید چراکه بی توجهی یا کم کاری ما مدیران ممکن است این رحمت الهی را تبدیل به زحمت برای مردم کند.

,

فرماندار کرمان از مردم خواست تا از قرار گرفتن در حاشیه و مسیر رودخانه ها خودداری نموده در گردشهای نوروزی از مسیر سیلابها فاصله داشته باشند.

,

وی همچنین از مسئولین مربوطه خواست تا نسبت به اطلاع رسانی به عشایر ، روستائیان و دامداران اقدام و توجهات لازم را برای محل نگهداری یا چرای دامها به ایشان اعلام کنند.

,

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان کرمان با تأکید بر همکاری کلیه دستگاه ها با شهرداری ها ، اداره راهداری و شورای مدیریت بحران از ایشان خواست تجهیزات و ماشین آلات سنگین خود را آماده نگه دارند تا در صورت لزوم به مناطق مورد نیاز اعزام نمایند.

,

وی از هلال احمر خواست تا اطلاع رسانی لازم را به مردم و گردشگرانِ منطقه سیرچ انجام و بخشداری مرکزی و دهیاری های مربوطه نیز در منطقه کوهپایه هشدارهای لازم را به اهالی اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه