اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

دولت و مجلس باید برای حل مشکلات مردم کمر همت ببندند/این همه فاصله بین غنی و فقیر برای جامعه اسلامی عیب است

دولت و مجلس باید برای حل مشکلات مردم کمر همت ببندند/این همه فاصله بین غنی و فقیر برای جامعه اسلامی عیب است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای ما عیب است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و با آن آرمان های بلند شهدا، شاهد شکاف عمیق طبقاتی باشیم و غنی و فقیر ما این همه فاصله طبقاتی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز ضمن تبریک سال نو به  مردم ایران، در تبیین شعار سال 96 که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، گفت: عنوانی که برای سال 96 انتخاب شده است دقیقا مبتنی بربر شرایط کشور و مشکلاتی است که داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از مشکلات اصلی امروز کشور همان مسئله معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم است که باید در این زمینه  دو موضوع اصلی تولید و اشتغال در اولویت قرار گیرد.

,
,


سعیدی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال هم دولت و هم مجلس باید تلاش کنند، افزود: دولت و مجلس بایستی کمر همت ببندند و در این مسائل ورود پیدا کنند تا موانعی که باعث شده است نتوانیم مشکل را برطرف کنیم، شناسایی کنیم.

,
,


وی بیان کرد: باید به صورت دقیق بررسی کنیم که کجا کم گذاشتیم و نتوانستیم شعار سال قبل را محقق کنیم چرا که اگر آن محقق می شد، این قدر فاصله بین غنی و فقیر ما وجود نداشت.

,
,


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: برای ما عیب است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و با آن آرمان های بلند شهدا، شاهد شکاف عمیق طبقاتی باشیم و غنی و فقیر ما این همه فاصله طبقاتی داشته باشند.

,
,


سعیدی در ادامه مطرح کرد: مجلس باید قوانینی را که در زمینه حمایت از تولید و اشتغال دست و پا گیر است را شناسایی و آن ها را برطرف کند و در کنار آن نظارت های خود را بیشتر تقویت کند چرا که اگر نظارت های مجلس تقویت شود ما توفیقات بیشتری خواهیم داشت.

,
,


وی تنها راه خروج از شرایط کنونی و عبور از بحران های اقتصادی را، اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات کشور ایران از بحران های حال حاضر، تاکید بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است و مشکل اینجاست که دولت ها به این مسئله توجه چندانی نکردند.

,
,


سعیدی در پایان خاطر نشان کرد:  آن انتظاری که مقام معظم رهبری داشتند تا کنون عملی نشده است و به گفته رهبری بین سقف انتظار و اقدام و عمل فاصله زیاد است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه