اخبار داغ

روزهای پر تب وتاب ثبت نام انتخابات شورای شهر در خرم دره

روزهای پر تب وتاب ثبت نام انتخابات شورای شهر در خرم دره
سه روز از آغاز از ثبت نام شوراهای شهر و روستا سپری می شود و هنوز خیلی ها ثبت نام نکرده اند اما تب و تاب ثبت نام در شهر خرم دره به خوبی مشاهده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نبض سحر، سه روز از آغاز از ثبت نام شوراهای شهر و روستا سپری می شود و هنوز خیلی ها ثبت نام نکرده اند.
در انتخابات شورای شهر امسال ثبت نام برخی افراد به صورت گروهی و ائتلافی صورت خواهد گرفت به طوری در اولین روز ثبت نام اولین گروه ائتلافی رسما ثبت نام کرده اند.
هنوز از اعضای شورای شهر فعلی کسی ثبت نام نکرده است و احتمالا در روزهای پایانی ثبت نام چند نفر از شورای فعلی باز پا به عرصه میدان بگذارند.
از شوراهای دوره های قبلی هم این دوره هم ثبت نام خواهند کرد .
فرهنگیان نقش موثری در انتخابات چندین دوره شورای شهر خرم دره داشته اند به طوری در شورای شهر فعلی از ۹ نفری که پیروز میدان بودند ۶ نفر از آنان از قشر فرهنگیان بودند!
همچنین حضور جوانان این دوره ملموس تر خواهد بود به طوری که با ایجاد کمپین های مختلف در فضای مجازی در حال طرح دیدگاه ها و برنامه های خودشان هستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,
,
,
,
,
,

طبق بررسی ها و پرس و جوها احتمالا ثبت نام بیش از ۷۰ نفر در شورای شهر خرمدره را می رود که تنور انتخابات را داغ  خواهد کرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه