اخبار داغ

مدیر ارشد شهری خبر داد:

رونمایی از المان های نوروزی در عیدانه ۹۶اسفراین

رونمایی از المان های نوروزی در عیدانه ۹۶اسفراین
نوروز 96 شهرداری اسفراین اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیون ریالی برای طراحی و اکران المان های جدید نوروزی هزینه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  سپهرآیین،مدیریت شهری اسفراین در بهار 96 نیز با جانمایی، رونمایی و اکران المان های نوروزی از بهار استقبال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

شهردار اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با انتشار فراخوان المان های نوروزی در سال جاری، شهرداری اسفراین چون 2 سال گذشته مصمم به بهره گیری از ظرفیت های هنرمندان بومی برای رونمایی از المان های نوروزی در طرح استقبال از بهار 96 شد.

,

«مسلم نوری» با اشاره به اینکه بهار 96 سبک بومی، محلی و سنتی المان های نوروزی با رویکرد ماندگاری و پویایی در دستورکار شهرداری است، افزود: 10 المان نوروزی از مجموعه المان های نوروزی بهار 95 بعد از بازسازی و بازنگری با رویکرد تلفیقی در آستانه بهار 96، اکران و رونمایی شد.

,

وی با بیان اینکه المان های شهری باید هویت، فرهنگ و هنر بومی، سنتی و محلی شهر را هویدا نماید، خاطر نشان کرد: یک مجموعه المان فانتزی، یک مجموعه المان فرهنگی با رویکرد ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و مجموعه 5 المانی عناصر طبیعت با بهره گیری از رنگ آمیزی و نورپردازی از المان های نوروزی جدید است که برای استقبال از بهار 96 با هدف زیباسازی شهری از سوی مدیریت شهری اسفراین مهیا شده است.

,

وی با اشاره به اینکه زیباسازی شهری جزو اولویت های مدیریت شهری برای تحقق اعتلای سیما و منظر مطلوب شهری است، اظهار داشت: رونمایی از نقاشی دیواری سه بعدی و نقاشی دیواری با محور کشتی باچوخه و شهر تاریخی بلقیس از دیگر برنامه های مدیریت شهری در طرح استقبال از بهار 96 است.

,

شهردار اسفراین با اشاره به اینکه طراحی، جانمایی و رونمایی المان های دائمی، ماندگار و پایدار با توجه به ویژگی ها و کارکردهای بومی در دستورکار شهرداری و مدیریت شهری اسفراین است، گفت: المان های بومی و سنتی و محلی باید بر اساس کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر با تکیه بر ماندگاری و پایداری مناسب در دستور کار قرار گیرد.

,

مدیر ارشد شهری اسفراین با بیان اینکه توجه به المان های ماندگار با توجه به مدیریت و صرفه جویی در هزینه های شهری در دستور کار است، خاطر نشان کرد: نوروز 96 شهرداری اسفراین اعتبار بیش از 700 میلیون ریال برای طراحی و اکران المان های جدید نوروزی در سال جدید پیش بینی نموده است.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه