اخبار داغ

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد+ متن

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد+ متن
کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا ثبت‌نام خود در پنجمین دوره از انتخابات را به‌روزهای پایانی مهلت تعیین‌شده موکول نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا ثبت‌نام خود در پنجمین دوره از انتخابات را به‌روزهای پایانی مهلت تعیین‌شده موکول نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

,

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقاضا دارد ثبت‌نام خود در پنجمین دوره از انتخابات را به‌روزهای پایانی مهلت تعیین‌شده موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند تا در صورت وجود مشکل احتمالی و یا کمبود مدارک در پرونده اشخاص، به‌سرعت مرتفع و ثبت‌نام با موفقیت انجام شود.

,

همچنین با توجه به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور آغازشده و تا ششم فروردین‌ماه سال جاری نیز ادامه و این زمان تعیین‌شده قابل تمدید نخواهد بود از داوطلبان تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود با آماده داشتن مدارک لازم اقدام نمایند.

,

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه