اخبار داغ

حضور امدادگران باعث دلگرمی مسافران است/ضرورت رعایت سرعت مطمئنه

حضور امدادگران باعث دلگرمی مسافران است/ضرورت رعایت سرعت مطمئنه
امدادگر ایجرودی با تاکید بر اینکه استراحت کافی و حرکت با سرعت مطمئنه می تواند از بسیاری از حوادث جلوگیری کند، گفت: حضور امدادگران در قالب اکیپ های نوروزی، باعث دلگرمی مسافران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایجرود خبر؛ امدادگران و نجاتگران به‌عنوان تنها نیروهای خدمتی کشور بدون دریافت حقوق در جهت کمک‌رسانی به حادثه دیدگان در سراسر کشور حضوری فعال دارند، آن ها  بر این اساس امدادگران و نجاتگران هلال احمر در گروه‌های مرد و زن آموزش‌های لازم را برای پاسخگویی در حوادثی همچون زلزله، سیل، تصادفات جاده‌ای، آوار‌برداری، طوفان و بسیاری دیگر از حوادث فرا می‌گیرند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر؛ ,

اوج ماموریت های نیروهای امداد گر مربوط می شود به ایام نوروز که شاهد انجام بیشترین مسافرت ها در اقصی نقاط کشور هستیم. بطوری که نیروهای عملیاتی و ستادی جمعیت هلال احمر، در روزهای قبل از آغاز سال نو در آماده باش کامل به سر می برند و این آماده باش در روزهای عید نیز ادامه دارد.

,

, ,

همین موضوع باعث شد تا به سراغ اکیپ نوروزی هلال احمر شهرستان ایجرود در ورودی شهر زرین آباد مستقر شده اند بروم و گزارشی از حال و هوای امدادگران ایجرودی که در ایام عید کشیک هستند تهیه کنم.

,

فاطمه بهرامی «امداگر ایجرودی»، امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با تاکید بر اینکه داوطلبانه در کشیک نوروزی شرکت کرده است و مسئولین جوانان است روز است که در اکیپ نوروزی مستقر است، اظهار داشت: گرفتن فشار خون از جمله فعالیت هایی است که در این اکیپ برای مسافران نوروزی انجام می دهیم.

, ایجرود خبر،,

, ,

وی با اشاره بر اینکه حجم بالای تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور، رفتن به مسافرت با خودروهای شخصی و...، باعث می شود که در ایام نوروز، آمار تصادفات تا حدود زیادی نسبت به سایر روزهای سال، بالا برود، افزود: استراحت کافی رانندگان می تواند از بسیاری تصادفات پیشگیری کند.

,

, ,

بهرامی عنوان کرد: من با علاقه بعنوان امدادگر فعالیت می کنم و خستگی را نمی شناسم.

,

مهدی حسنلو یکی دیگر از امدادگران ایجرودی است.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه 48 ساعت است که از شیفت او می گذرد، ادامه داد: با همه علاقه ای که دارم به هم وطنان خود خدمت می کنم.

,

حسنلو، تصریح کرد: حضور نیروهای امداد و نجات در قالب اکیپ های نوروزی، باعث دلگرمی مسافران می شود.

,

, ,

وی با تاکید براینکه این حضور اهمیت  زیادی می تواند داشته باشد، اضافه کرد: امدادگران با عشق به فعالیت های محوله می پردازند.

,

حامد حسینی در سمت نجاتگر 3 از دیگر امدادگرانی است نزدیک به سه سال است که در جمعیت شهرستان فعالیت دارد.

,

, ,

وی در خصوص توصیه به رانندگان با تاکید بر اینکه استراحت کافی و حرکت با سرعت مطمئنه می تواند از بسیاری از حوادث جلوگیری کند، اضافه کرد: همه امدادگران با علاقه کافی برای شیفت نوروزی به اینجا می آیند.

,

حسینی  با اشاره به اینکه تنها هدفمان ایجاد آرامش خاطر برای مسافران است، گفت: تست قند خون و فشار خون از جمله فعالیت های این اکیپ نوروزی است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه