اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان:

حوادث جاده ای 3 مرگ و میر برجای گذاشت/ ۷۲ درصد حوادث جاده ای واژگونی خودرو بوده است

حوادث جاده ای 3 مرگ و میر برجای گذاشت/ ۷۲  درصد حوادث جاده ای واژگونی خودرو بوده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت و گو با خبرنگار نافع اظهار داشت: در تصادفات جاده ای 3 نفر مرگ و میر و قریب به 33 نفر نیز حمل مصدوم داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کارخانه‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع با اشاره به بارش برف در سطح استان همدان بیان داشت: باوجود این که در حال حاضر در کل استان بارش برف را داریم اما تاکنون مشکل خاصی نبوده و مسیرها در همه قسمت های استان باز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 

,

وی در رابطه با آمار حوادث جاده ای در استان همدان اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح امداد و نجات هلال احمر که از 25 اسفند ماه آغاز گردیده است، تا امروز صبح ساعت 8 به طور کلی 25 فقره تصادف داشته ایم.

,

 

,

 

,

کارخانه افزود: از این 25 فقره تصادف 72 درصد واژگونی خودرو بوده و 20 درصد آن حادثه تصادفی است.

,

 

,

 

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با ابراز تأسف بیان داشت: در مجموع در حوادث تصادفات جاده ای 3 نفر مرگ ومیر داشته ایم و قریب به 33 نفر نیز حمل مصدوم بوده است.

,

 

,

وی ادامه داد: به علت گرمی هوا بارش برف سبب انسداد مسیرهای جاده ای نگردیده است اما در هر صورت مسافرین باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را کرده و با سرعت مجاز رانندگی کنند تا سفری همراه با سلامتی و بدون خطر داشته باشند تا دچار سوانح رانندگی نشوند.

,

 

,

 

,

کارخانه با اشاره به پایگاه های امداد و نجات فعال در استان بیان داشت: 16 پایگاه امداد و نجات در محورهای پرتردد استان مستقر است که 15 تا از این پایگاه ها در مسیر جاده ای بوده و یکی از پایگاه ها کوهستانی می باشد.

,

 

,

 

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان  گفت: این پایگاه ها به صورت ثابت و موقت می باشند.

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: در هر یک از شهرستان های استان خودروهایی به صورت سیار در جاده ها در حال گشت زدن هستند که اگر حادثه ای بود به موقع حاضر شوند.

,

 

,

 

,

کارخانه در پایان خاطر نشان کرد: مردم در صورت بروز مشکل برای درخواست کمک و ارتباط گیری با نیروهای امداد و نجات با شماره 112 تماس بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه