اخبار داغ

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در اسفراین

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در اسفراین
مراکز درمانگاهی خیریه، فرهنگیان و تامین اجتماعی طبق برنامه خدمات ارائه خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین از آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

دکتر «عباس نیکروش» با اشاره به همت ستاد در اجرای شایسته طرح بسیج سلامت نوروزی افزود: طرح بسیج بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفندماه سال 94 آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه 95 ادامه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه با هدف بهره وری و ارائه خدمت مطلوب شبانه روزی توام با کشیک مدیران ستاد سلامت نوروزی و هیات رئیسه اظهار داشت: تمامی مراکز دولتی، اورژانس ها، بیمارستان امام خمینی (ره) و مراکز بهداشتی و درمانی به صورت شبانه روزی توام با برنامه ریزی مدون در مسیر خدمت رسانی شایان  فعال می باشند.

,

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین تصریح کرد: مراکز درمانگاهی خیریه، فرهنگیان و تامین اجتماعی طبق برنامه خدمات ارائه خواهند کرد.

,

وی اضافه کرد: بخش خصوصی با 25 درصد ظرفیت و داروخانه ها و مراکز تشخیصی و دندانپزشکی در حد نیاز به ارائه خدمات می پردازند.

,

وی با اشاره به بازدید های سرزده توام با ارزیابی عملکرد مراکز فعال بصورت مستمر عنوان کرد دانشکده علوم پزشکی در تلاش است بهترین خدمات رسانی را با حضور  متخصصان در همراهی امکانات درمانی و بهداشتی با همکاری بخش های خصوصی برای شهروندان اسفراینی و مسافران به ارمغان آورد.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه