اخبار داغ

عکس نوشته/ورود کالای خارجی

عکس نوشته/ورود کالای خارجی
واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شود باید به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود. آنچه در داخل تولید می‌شود از خارج وارد نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمزرهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی توصیه بنده، مطالبه بنده، تکیه بر تولید داخلی است. اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق دهیم، اشتغال به وجود می‌آید و یکی از مصیبت‌های امروز کشور که بیکاری جوانان است، بر طرف شده و یا کاهش خواهد یافت. واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شود باید به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود. آنچه در داخل تولید می‌شود از خارج وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, هرمز, , رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی,  توصیه بنده، مطالبه بنده، تکیه بر تولید داخلی است. اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق دهیم، اشتغال به وجود می‌آید و یکی از مصیبت‌های امروز کشور که بیکاری جوانان است، بر طرف شده و یا کاهش خواهد یافت.,  واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شود باید به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود. آنچه در داخل تولید می‌شود از خارج وارد نشود.,

 

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه