اخبار داغ

بارش ۲۰ سانتیمتری برف در گردنه گاماسیاب نهاوند+ عکس

بارش ۲۰ سانتیمتری برف در گردنه گاماسیاب نهاوند+ عکس
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند گفت: بارش برف از ساعت ۴ بامداد امروز در گردنه برف‌گیر گاماسیاب نهاوند شروع‌شده است و همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد موسی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار  گرو، گفت: عوامل راهداری از بامداد امروز در حال بازگشایی محورهای کوهستانی و برف‌گیر شهرستان نهاوند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   گرو,

وی اظهار داشت: بارش برف از بامداد سومین روز فرودین ماه سال 96 شروع‌شده است و همچنان در این محورها ادامه دارد که شدت بارش‌ها در گردنه گاماسیاب شدیدتر است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند افزود: بارش‌ها در این گردنه حدود 20 سانتیمتر است و عوامل راهداری نیز در چند نوبت اقدام به بازگشایی این گردنه کرده‌اند.

,

مومنی اظهار داشت: در حال حاضر 4 ماشین برف‌روب در راهدارخانه گرین نهاوند مستقر هستند و صبح امروز نیز اکیپ‌های برف‌روب و نمک‌پاش اقدام به بازگشایی گردنه گاماسیاب کرده‌اند.

,

وی گفت: در محور نهاوند به اورزمان نیز اکیپ‌های راهداری صبح امروز به بازگشایی محور اقدام کردند و عوامل پلیس‌راه نیز در محورها حضور فعالی دارند.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند در پایان عنوان کرد: گردنه گاماسیاب هم‌اکنون باز است و تردد در آن جریان دارد ولی رانندگان به دلیل بارش‌ها و لغزندگی محور بااحتیاط در این محور تردد کنند.

,

 

,

1225616

, 1225616,

1225617

, 1225617,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه