اخبار داغ

مسئولان کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی کم کاری کردند/ مجلس آماده کمک به دولت برای رشد تولید و اشتغال

مسئولان کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی کم کاری کردند/ مجلس آماده کمک به دولت برای رشد تولید و اشتغال
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مسئولان کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی کم کاری کردند، گفت: مجلس آماده کمک به دولت برای رشد تولید و اشتغال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرهاد تجری در گفتگو با  بازی دراز، با تبریک سال جدید اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به ضرورتهای داخلی و بین المللی و با درنظر گرفتن مشکلات داخلی که اطلاعات کاملی از آن دارند هر سال را نامگذاری می کنند تا بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی با بیان اینکه نگاه رهبری در نامگذاری سال نگاهی حکیمانه و برگرفته از یک اشراف اطلاعاتی کامل است، افزود: امروز اقتصاد و بیکاری جوانان مهمترین مسئله کشور است که شعار سال نشان داد رهبر انقلاب به این مسئله واقف بوده و دغدغه مردم دغدغه ایشان نیز هست.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را یک نسخه شفابخش برای بیمه شدن اقتصاد کشور در عرصه بین المللی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی طی چند سال اخیر همواره مدنظر رهبر انقلاب بوده و نامگذاری متوالی آن به معنای کمبود فعالیت و تلاش در این عرصه است.

,

 

,

تجری تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها در سخنرانی های مختلف به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخته و تلاشهای انجام گرفته در این زمینه را مکفی ندانسته اند لذا لازم است برنامه ریزی دقیق و منسجمی با تلاش جهادی توسط مسئولین در جهت تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی انجام گیرد.

,

 

,

نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب حمایت از تولیدات داخلی را مهمترین بخش اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: حمایت از تولید داخلی باعث رونق کسب و کار شده و این کار به نوبه خود سبب ایجاد اشتغال و برطرف شدن مشکل بیکاری جوانان می شود.

,

 

,

تجری در ادامه بیان داشت: جوانان با استعداد و تحصیل کرده بسیاری در کشور وجود دارند که زمینه اشتغال و استفاده از توان و استعداد آنها فراهم نیست و امروز از مشکل بیکاری رنج کشیده و درحال هدر رفتن هستند.

,

 

,

تجری با بیان اینکه تلاش و همدلی مسئولین و مردم در تحقق شعار سال بسیار مهم و تاثیرگذار است، افزود: تحقق شعار سال موجب شکوفایی اقتصادی و رشد و توسعه کشور شده و بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع می کند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی در جهت تحقق شعار سال دریغ نخواهد کرد و هر لایحه ای که دولت در این خصوص ارائه کند را تصویب کرده و قاطعانه از آن حمایت می کند.

,

 

,

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: قوانین مربوط به اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای بی کیفیت خارجی مورد تایید مجلس شورای اسلامی است و از آن حمایت خواهد کرد تا بتواند در تحقق شعار سال که مهمترین دغدغه رهبری است نقش داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه