اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اشتغال، مهم ترین و واجب ترین مسئله در کشور/ لازمه رشد اقتصادی، توجه اساسی به تولید و اشتغال است

اشتغال، مهم ترین و واجب ترین مسئله در کشور/ لازمه رشد اقتصادی، توجه اساسی به تولید و اشتغال است
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عنوان کسی که آشنا به مسائل کشوری هستم، چیزی واجب تر از اشتغال را نمی بینم و لازم است تا توجه ویژه و اساسی به آن داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه باید از نظر اقتصادی در کشور اقدامات اساسی انجام دهیم، اظهار کرد: باید با اقدامات اساسی، شاخص های اقتصادی مانند تولید ناخالص داخلی را بهبود ببخشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله اشتغال، افزود: جای شکر است که امسال به نام اشتغال نامگذاری شده است و همه دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی، مجلس، قوه قضائیه، نهادهای مختلف، بازاریان و بخش خصوصی همت خود را بر این بگذارند که امسال ما حداقل دو برابر تعهدات آمده در بودجه و برنامه بتوانیم، فرصت شغلی ایجاد کرده و با  بحرانی که می تواند از طریق بیکاری متوجه جامعه باشد، مقابله کنیم.

,

وی با تاکید بر توجه به رشد اقتصادی، گفت: لازمه های رشد اقتصادی عبارت از فعال نگه داشتن تولید، به شکل ویژه و اورژانسی به اشتغال توجه اساسی داشته باشیم، هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

,

محبی نیا با بیان اینکه به نظر من، کمیسیون های تخصصی مجلس ماهانه از دولت در این زمینه گزارش بخواهند، تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه سال انتخابات است، نباید انتخابات و تشکیل دولت و رای اعتماد به وزیران نباید سبب شود تا مسئله اشتغال به فراموشی سپرده شود.

,

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اشتغال را از مهم ترین و اصلی ترین موارد برشمرد و اظهار کرد: به عنوان کسی که آشنا به مسائل کشوری هستم، چیزی واجب تر از اشتغال را نمی بینم.

,

وی افزود: امیدوارم با حل مسئله بیکاری، به انقلاب و کشور خدمت کنیم که اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، در پیشگاه خداوند متعال نمی توانیم پاسخگو باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه