اخبار داغ

رییس جمعیت هلال احمر دیر:

مردم از توقف کنار دریا خودداری کنند/ بارش باران در دیر

مردم از توقف کنار دریا خودداری کنند/ بارش باران در دیر
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: مردم و مسافران از توقف در کنار دریا خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نظامیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24 ،با اشاره به بارش باران در نواحی جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: مردم و مسافران از توقف در کنار دریا خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

نظامیان گفت: براساس اخطاریه  سازمان هواشناسی با توجه به شرایط بد جوی در چند روز آینده مسافران، از توقف در کنار دریا خودداری کنند.

,

نظامیان  با اعلام ورود سامانه بارشی به شهرستان دیر از مسافران عبوری خواست تا از برپایی چادر در حاشیه دریا خودداری کنند.

,

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر خاطر نشان کرد: در این شرایط جوی هم‌چنین سیلابی شدن مسیرها  همراه با آبگرفتگی معابر به‌علت بارش شدید همراه با رگبار و رعد و برق، پیش‌بینی می‌شود.

,

نظامیان گفت: اگر رانندگان شتاب و عجله نداشته باشند و نسبت به هم در جاده گذشت داشته باشند بخش عمده‌ای از تصادفات رانندگی رخ نمی دهد که امیدواریم رانندگان این دو نکته را مدنظر خود قرار دهند.

,

وی از بسیج 100 نیروی امداد گر در نقاط مختلف شهرستان دیر برای تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: این نیروها در کنار نیروهای امدادی و عملیاتی سایر دستگاه ها تلاش می کنند تا نوروز امسال شاهد کمترین حوادث و مشکلات در شهرستان دیر باشیم.

,

مهدی نظامیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان دیر با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر نسبت به اسکان استراری در سطح مدارس و سالن های ورزشی آماده خدمات رسانی به مسافرین نوروزی را دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه