اخبار داغ

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

همه برای تحقق اقتصاد مقاومتی ورود کنند/ لزوم جلوگیری از واردات بی‌رویه برای رونق اقتصاد

همه برای تحقق اقتصاد مقاومتی ورود کنند/ لزوم جلوگیری از واردات بی‌رویه برای رونق اقتصاد
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه ضرورت دارد همه افراد در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کنند، گفت: جلوگیری از واردات بی‌رویه موجب رونق اقتصادی جامعه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدسر، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال‌های گذشته را با عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند که با توجه به وضعیت اقتصادی و همچنین عدم موفقیت در ادامه شعار« اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» مطرح شد که این مهم به حد قابل قبول نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, مشهدسر،,

وی با اشاره به اینکه امسال با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی تولید، کار و اشتغال» مطرح شد، اضافه کرد: ضرورت دارد همه افراد در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه افراد جامعه از جمله مسؤولان و به‌ویژه مردم باید در این زمینه ورود پیدا کنند و البته نکات کلیدی در سخنرانی مقام معظم رهبری مطرح شده است.

نانواکناری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با ابراز نگرانی از وضعیت اقتصادی کشور بحث واردات بی‌رویه با توجه به تولیدات داخلی مشابه را حرام شرعی بیان کردند، افزود: جلوگیری از واردات بی‌رویه موجب رونق اقتصادی جامعه می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری افراد باید از تولیدات داخلی مصرف کنند که این مهم موجب رشد، تولید و اشتغال در جامعه می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس اضافه کرد: مقام معظم رهبری مردم را دعوت کردند که امسال در مسیر کار و اشتغال فعالیت کنند.

نانواکناری اظهار کرد: مسائل اقتصادی از مشکلات اساسی است که مقام معظم رهبری در این زمینه به‌ویژه طبقه ضعیف و کم‌درآمد از آن ابراز نگرانی کردند و همه باید پای کار بیایند.

وی در پایان به جمعیت 10 میلیونی افراد تحصیلکرده و 5 میلیونی دانشجو در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار مقام معظم رهبری تمامی افراد جامعه باید دست به دست هم دهند تا به شعار امسال تحقق بخشند و شاهد رونق اقتصاد کشور و بالا رفتن درآمد سرانه کشور باشیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه