اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران خبر داد؛

استقرار ۱۳۷ ایستگاه نوروزی در مناطق مختلف استان تهران/ امسال حوزه گردشگری استان تهران رشد ۱۵ درصدی داشته است

استقرار ۱۳۷ ایستگاه نوروزی در مناطق مختلف استان تهران/ امسال حوزه گردشگری استان تهران رشد ۱۵ درصدی داشته است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از استقرار ۱۳۷ ایستگاه نوروزی در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: امسال حوزه گردشگری استان تهران رشد ۱۵ درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رجبعلی خسروآبادی در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان دماوند در بازدید از ایستگاه‌های نوروزی این منطقه در گفتگو با خبرنگار  تارود اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران ۱۳۷۷ ایستگاه نوروزی در استان تهران راه‌اندازی شده است که در حال حاضر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: با راه‌اندازی ایستگاه‌ها و تشکیل ستادهای نوروزی در استان تهران خدمات‌دهی به مسافران نوروزی با رشد قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده و هماهنگی‌های بین مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط در استان تهران امسال نسبت به سال‌های گذشته خدمات بهتر و مطلوب‌تری خواهد داشت.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران بیان کرد: برای مثال نیروی انتظامی در استان تهران نیروهایش را برای ایمنی و امنیت بیشتر مسافران نوروزی دو برابر کرده است و اورژانس ۱۱۵ و دیگر دستگاه‌ها نیز خدمات مطلوب‌تر داشته‌اند که این خود بیانگر نوروزی با امنیت و تسهیلات ویژه برای مردم می‌باشد.

,

خسروآبادی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به شرایط جوی سال جاری ایستگاه‌های اضطراری توسط شهرداری‌ها در استان تهران راه‌اندازی شد تا در مواقع بحرانی و یارش نزولات آسمانی مردم با مشکل مواجه نشوند.

,

وی ادامه داد: در این راستا مکان‌های اسکان مسافران نوروزی توسط نهادهایی همچون آموزش و پرورش و هلال‌احمر تهیه گردیده تا در این چند روز مورد استفاده قرار گیرند که این خود بیانگر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌باشد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران تصریح کرد: این خدماتی که عنوان گردید در طول سال هم برقرار است، اما در ایام نوروز پررنگ‌تر خواهد بودد که در مجموع زحمات دوستان قابل تقدیر است.

,

خسروآبادی بیان کرد: تهران گردی شهرستان، تورهای مختلف در تهران، قدس، رباط‌کریم و تورهای ایام سال در تابستان این آمادگی را دارند که شهروندان در طول سال هم از تهران بازدید کنند.

,

وی از رشد ۱۵ درصدی حوزه گردشگری استان تهران خبر داد و گفت: سال گذشته حوزه گردشگری استان تهران در سطح خاورمیانه ۱۲ درصد بوده که امسال به ۱۵ درصد رسیده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران بیان کرد: هماهنگی بین دستگاهای اجرایی حوزه گردشگری در استان تهران به رقابت سرمایه‌گذار در بخش خصوصی فراهم گردیده است و سرمایه‌گذاران در کارگروه‌ها طرح‌های خود را ارائه خواهند داد.

,

خسروآبادی تأکید کرد:  اجرای این طرح‌ها زمان‌بر خواهد بود که امیدواریم با هماهنگی بیشتر با نهادهای دولتی همچون منابع طبیعی و محیط زیست زمینه گردشگری را در سال ۹۶ فراهم کنیم.

,

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در سطح استان تهران، گفت: از این مجموع اثر تاریخی،  فقط ۳۰۳ اثر تاریخی در خود شهر تهران وجود دارد که توسط گردشگران مورد بازدید قرار می‌گیرد.

,

, , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه