اخبار داغ

رئیس اوقاف لاهیجان خبر داد؛

قدردانی قرارگاه مرکزی آرامش بهاری از اوقاف لاهیجان+عکس

قدردانی قرارگاه مرکزی آرامش بهاری از اوقاف لاهیجان+عکس
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان گفت: همزمان با شروع سال جدید و ایام نوروز طرح آرامش بهاری در ۳۲ بقعه متبرکه شهرستان لاهیجان برگزار شد که مورد تقدیر قرارگاه مرکزی آرامش بهاری کشور نیز قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی بازدار با بیان اینکه بقاع متبرکه این شهرستان جهت پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو طرح  آرامش بهاری در ۳۲ بقعه متبرکه شهرستان لاهیجان بر پا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

وی با اشاره به تقدیر قرارگاه مرکزی آرامش بهاری کشور از شهرستان لاهیجان گفت: اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان در کنار استان های بوشهر، البرز، ایلام، فارس و مازندران و ادارات اجرایی شهرستانهای کوهبنان، شمیران ،سنقر، ناحیه۳ شیراز و گنبدکاووس جهت اجرای باشکوه مراسم لحظه تحویل سال دربقاع متبرکه مورد قدردانی قرار گرفت.

,

حجت الاسلام بازدار با اشاره به مهیا بودن شرایط میزبانی در اکثر بقاع متبرکه افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان جهت رفاه حال مهمانان نوروزی از نخستین روز سال جدید تا روز ۱۴ فروردین ۹۶ در محوطه ۳ بقعه در لاهیجان خیمه معرفت برپا می‌کند.

,

رئیس اداره اوقاف لاهیجان پذیرایی از گردشگران و مسافران را نوعی عبادت و شکرگزاری از نعمات الهی دانست و تصریح کرد: نیت از  برپایی خیمه معرفت در محوطه بقاع متبرکه ضمن پذیرایی از مهمانان نوروزی آشنایی آنها با امامزادگان است.

,

وی از ۳ بقعه متبرکه شیخ زاهد گیلانی، امامزادگان لمش در سیاهکل و امام زاده سید ابراهیم برفجان به‌عنوان اماکن برپای خیمات معرفت نام برد و افزود: نیت ما این است که ضمن خدمت رسانی به مسافران آنها را بیشتر  به اماکن مذهبی نزدیک کنیم.

,

بازدار با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی نتایج مثبت و تاثیرگذاری داشته است به‌طوری که بیش از ۴۰۰ دانشآموز در این مسابقات شرکت کردند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان با بیان اینکه لاهیجان در ثبت وقف حدید پیشتاز بوده است اظهار داشت: ۱۸ مورد از ۲۳ مورد وقف انجام شده در سطح شهرستان در سامانه جامع موقوفات لاهیجان به ثبت رسیده است.

,

وی مجموع موقوفات شهرستان لاهیجان را ۵۰۰ مورد اعلام کرد و ابراز داشت: تعدادی موقوفات ثبت نشده در مرحله بررسی هستند که پس از  تکمیل مدارک مورد نیاز در سامانه اوقاف و امور خیریه به ثبت می‌رسند.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه