اخبار داغ

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی:

راه آهن اردبیل -میانه جزو پروژه های با اولویت کشور است

راه آهن اردبیل -میانه جزو پروژه های با اولویت کشور است
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن اردبیل -میانه جزو پروژه های با اولویت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان نیر که در محل فرمانداری تشکیل یافته بود از اهمیت پروژه راه آهن اردبیل - میانه خبر داد و گفت: سه منبع باالقوه برای سال 96 برای اجرای پروژه راه آهن اردبیل-میانه در نظر گرفته شده که در بودجه امسال، 91 میلیارد تومان پیش بیی شده و طبق وعده کاشانی، مشاور وزیر در امور سرمایه گذاری، 150میلیارد تومان صکوک در نظرگرفته شده و همچنین ایجاد ردیف متمرکز برای توسعه ریل از محل درآمدهای وزارت راه با تاکید بر سه راه آهن اردبیل-میانه،  بوشهر-شیراز  و گرگان-مشهد بااعتباری بالای 300میلیارد تومان در بودجه 96 به تصویب رسیده که در صورت تخصیص، قسمت اعظم زیرسازی راه آهن اردبیل-میانه  تکمیل می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,
,

فیضی در ادامه از دو برابر شدن اعتبارات عمرانی استان اردبیل خبر داد و افزود: بودجه عمرانی اردبیل به همراه سایر استان ها پیشرفت چشم گیری داشته که در اعتبارات مصوب عمرانی بالای 70 درصد رشد داشتیم که این رقم در اردبیل به 100درصد می رسد که با احتساب آن اعتبارات عمرانی استان اردبیل دو برابر است.
 

,
,

وی در ادامه از تخصیص 10میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه فاضلاب شهری و روستایی نیر خبر داد و افزود: 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای فاضلاب شهر نیر و یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای فاضلاب روستاهای اطراف سدیامچی اختصاص یافته است.
 

,
,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه قول مساعد درخصوص اختصاص یک دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه به روستاهای بخش مرکزی نیر داد.
 

,
,

در این جلسه مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری شهرستان نیر خواستار حمایت ویژه نماینده مردم منطقه از سرمایه گذاران بخش خصوصی و هدایت آنها برای سرمایه گذاری در شهرستان شد.
 

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه